piatok, 26. apríla 2013

Quote of the day ♥

We don´t meet people by accident. 
They are meant to cross our path for a reason.


3 komentáre:

  1. Já mám naopak pocit, že se všechno děje by accident a osud není předurčen, ale jistá si nejsem :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj prepáč je to trochu od veci ale nenapísala by si mi prosím ťa pekne ten recept na to zeleninové ryzoto? :)) dakujem krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) vôbec to nieje odveci, som rada, že ťa zaujalo :) Recept je veľmi jednoduchý. Vyberieš si zeleninku, z akej si rizoto chceš robiť, ja si ho väčšinou robím z mrazenej (teda bud brokolica. hrášok alebo karfiol), dáš si to variť do vody, normálne ako keby si si chcela robiť polievku, pridáš zeleninový bujón a varíš pokiaľ ti zelenina nezmäkne. Potom to bude vyzerať uplne ako polievka, no tú vodu vyleješ tak, aby ti tam ostala len uplne trošilinku a potom vlastne tú zeleninu v tej troške vývaru len rozmixuješ bud normálnym alebo ponorným mixérom. Ten ponorný je lepší :) Prepáč, že neviem presné množstvá, lebo väčšinou to robievam od oka, na tom sa nedá čo pokaziť. A úplne najlepšie je toto pyré v kombinácii s vajíčka uvarenými natvrdo a paradajkou :) to mi chutí najviac :) Ja osobne mám takéto pyré velmi rada, dufam že ti to pomohlo a bude ti chutiť :)

      Odstrániť