streda, 17. apríla 2013

Recipe: Banana bread ♥


Ako som pred pár dňami spomínala, chystala som sa upiecť banánový chlebík a aj sa tak stalo. Mal neskutočný úspech, bol fakt vynikajúci, takže ak ste nad ním už premýšlali, určite si raz nájdite čas, pretože stojí zato. Už teraz sa neviem dočkať, kedy si ho upečiem nabudúce. Príprava bola hrozne jednoduchá a a ani pečenie netrvalo veľmi dlho. Bohužiaľ sa mi nepodarilo urobiť peknú estetickú fotku na tanieriku, ani som sa nenazdala a bolo po chlebíku. Už ste si ho niekedy piekli? Chutil Vám? :)

Potrebujete:
2 banány (kľudne môžte aj tri)
2 vajíčka
100ml mlieka
2 hrnčeky celozrnnej múky
1/3 hrnčeka cukru
1/2 KL jedlej sódy
1/2 kypriaceho prášku do pečiva
štipka soli

+
1/2 teaspoon of baking soda
1/2 baking powder

Postup:
Múku, cukor, jedlú sódu, kypriaci prášok a štipku soli rozmiešate v nádobe. V ďalšej nádobe si rozmačkáte banány na jemnú kašičku, pridáte k nim vajíčka a mlieko. Všetko spolu zmiešate a keď z toho máte jemnú zmes, prilejete ju do prvej nádoby. Všetko spolu zmiešate a cesto je hotové. Pečiete približne 40 minút, no musíte to sem tam sledovať. Nieje potrebné to prikryť, ja som t mala prikryté, no trošku mi splasol, takže potom som to už piekla odokryté. 

Postup je veľmi jednoduchý, takže to zvládne naozaj každý :)

13 komentárov:

  1. mňam...o víkendu jdu na něj nejspíš! :) dám vědět jak dopadl :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé škoda, že banány nesnáším.:D Vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Banánový jsem už pekla, ale je to dáávno :) Dobrý byl taky jablečný! A u nás všechno, co uvaříme, taky mizí rychlostí blesku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určitě to vyzkouším, protože vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. banana cake is my absolute favourite <3 my mom makes them quite often for our breakfast :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypadá to skvěle!
    Doma na to mám všechny suroviny, tak pokud se mi bude zítra chtít, tak určitě zkusím upéct :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mam nakoupene suroviny a večer na to půjdu ! :) akorát to chci udělat jako muffiny,půjde to viď ? Děkuji za odpoveď :) mej se pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mna určite hej :) Tiež som inak nad tým rozmýšlala, mamina to dokonca chcela dať na plech ako zákusok :) potom určite napíš, či to vyšlo, ale určite budeš spokojná. Bolo to fantastické :)

      Odstrániť
    2. na plech jako zákusek bych k tomu možná ale přidala ještě nějaký suroviny:).. jinak mám hotovo, popravdě jsou to moje první pečené muffinky :-D takže jsem to trochu neodhadla s množstvím ve formičkách :D..ale to nevadí ! jsou totiž vážně výborný,děkuju :)) ..myslela jsem tedy že budou sladší,ale nakonec jsem to ještě musela posypat trochou čokolády.. posílám instagramovou fotku hehe https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/68506_4647469316031_287246010_n.jpg :))

      Odstrániť
    3. jéééj tie vypadajú úžasne !! Verím, že boli naozaj chutné :) Úplne sú dokonalé, myslím si, že aj množstvo je dobré tak ako to je :)

      Odstrániť