sobota, 20. apríla 2013

Saturday breakfast ♥


Dneska ráno som si pripravila úplne perfektné raňajky, aké tu ešte neboli.Včera som v Tescu uvidela nádherné jahody, takže som ich tam nemohla len tak nechať. Ráno sa mi skvele hodili k raňajkám. Takisto som si kúpila aj Dobrú vlákninu, ktorú som už videla na mnohých blogoch, tak som sa rozhodla ju vyskúšať. Vláknina je pre telo veľmi dôležitá a táto chutí naozaj výborne. V poslednom čase som úplný maniak, čo sa týka jedla. Dokážem hodinu stáť pred jedným regálom, lebo sa neviem rozhodnúť, čo si skôr kúpiť. Najťažšie to je vždy v M&S, pretože tam je nespočetné množstvo dobrôt. Najnovšie mi úplne zachutila Mint čokoláda, ktorú tam majú a je vynikajúca. Ked tam pôjdete, určite si ju kúpte, pretože neoľutujete. Doslova sa mi roztápala na jazyku ♥ Takisto však môžem odporučiť ovsené sušienky, ktoré sú úžasné a kúpila som si už druhý balík. Škoda len, že ten potravinový kútik je tam strašne malý :/ Mrazené jedlá tam vôbec nemajú, čo je naozaj škoda. Zvyknete navštíviť potraviny v  M&S? Čo dobrého ste dneska raňajkovali vy? :)

Raňajky ♥
knäckebrot natretý pažítkovou smotanou nátierkou + uhorka a reďkovka
ovsená kaša s jahodami a Dobrou vlákninou zaliata horúcim mliekom


Prajem Vám krásnu sobotu ♥


7 komentárov:

  1. Wow takovou snídani bych brala také ;) už je na fotkách vypadá skvěle a jak musí teprve chutnat! :) i tobě krásné sobotní ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už sis dala přelitou, koukáám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno :) nechala som sa inšpirovať od teba :) Dokonca mám pocit, že nasíti viacej ako normálne nepreliata :)

      Odstrániť
  3. Snídaně jsou prostě nejlepší ♥
    Vypadají nádherně a chutnají ještě lépe!
    Máš to krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrá vláknina je hodně populární :), taky jí musím konečně zkusit :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto by osm si dala ale nechce sa mi to robiť takže zas skončím pri natretom chlebe so šunkou a zeleninou ;D ou jé :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to vypadá párádně :-) A dobrou vlákninu mám moc ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť