nedeľa, 14. apríla 2013

Snack ♥


Nový nápad na desiatu alebo olovrant !! Je to vynikajúce. Už asi druhý deň som si urobila práve toto. Ani neviem ako ma napadla práve takáto kombinácia, no naozaj sa podarila. Určite to vyskúšajte :) Úžasne mi padla popri učení, keďže chystám novú prezentáciu na najnovšiu knihu od Paula Coelha- Rukopis z Akkry. Čítali ste ju už niekto? Vyšla len vo februári a ja som ju dostala ako úžasný darček k narodeninám. Ja som si ju tento týždeň kúpila aj v anglickom jazyku, keďže prezentácia bude práve v angličtine. Táto kniha je ešte lepšia ako všetky knihy, ktoré som od neho doteraz čítala a musím sa priznať, že ich bolo asi 5. Určite stojí za prečítanie, takže pokiaľ ste nad ňou uvažovali, neváhajte, pretože je to kniha, ktorú z ruky nepustíte. Ja som ju celú prečítala za dve hodiny (cestou vlakom do školy a zo školy) a určite sa k nej znova vrátim. :)


Tu si môžete pozrieť knižný trailer ku knihe: 

8 komentárov:

  1. Knížku neznám, ale todle vypadá nádherně:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda ty tvá jídla jíst<3 to vypadá tak krásně všechno

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam! taková snídaně je super začátek nového dne! ;) Coelha moc nečtu, ale tohle zní zajímavě!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto nie sú raňajky :) nezasýtilo by ma to na raňajky nejak veľmi, toto je desiata alebo olovrant :)

      Odstrániť
  4. Ahoj sleduji tvůj blog a byla bych ráda kdybys občas zašla na můj blog a třeba napsala svůj názor nebo radu a kdybys chtěla tak třeba i sledovat můj blog ;) děkuji :)
    http://im-going-through-changes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, že ho sleduješ, to ma veľmi teším :) Bohužiaľ nemám čas na to, písať každému komentáre, no to neznamená, že na blogi sa nepozerám :) Vždy ked mám trošku času alebo popri obede a ráno pri raňajkách sledujem ostatné blogy, vlastne je to to prvé čo ráno robím :) Dokonca aj v škole cez prestávky, len na komentáre bohužial čas nemám :/

      Odstrániť