streda 3. apríla 2013

Tea is always a good idea ♥

Zajtra po viac ako týždni do školy a mne sa tak strašne nechce. Najradšej by som ostala doma a učila sa len doma, to sa však nedá. Navyše, odkedy sa posunul čas sa mi vstáva hrozne ťažko. Ledva sa donútim vôbec zdvihnúť z postele. Netuším ako sa zobudím ráno o tretej. Tiež sa Vám tak ťažko zvyká na školu po prázdninách? V poslednom čase si pravidelne každý večer v posteli vypijem ovocný čaj, ktorý ma príjemne zahreje a potom sa poberiem spať. Tento zvyk sa mi dosť zapáčil a ja ktorá som čaje úplne neznášala, ho praktizujem každučký večer. Takže, čajík ma už čaká na nočnom stolíku a ja sa pomaly poberám spinkať :)

Dobrú noc Vám prajem :*

9 komentárov:

  1. já posun času nijak nevnímám :) a na školu už jsem si zase navykla
    čajíky před spaním jsou bezva :))) když jsem doma, piju převážně jen čajíky - ovšem zelené, bílé, bylinkové... ty ovocné už mi nejedou
    dobrou noc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám stejný zvyk :) hlavně v zimě je to přijemný uspávač ... mít teplo v žaludku .... my mame ve škole momentálně dva tydny volna :-D chci se vidět jak se donutim něco dělat po dvou tydnech nic nedelaní :))

    nika-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. especially now,when it's cold outside ;)



    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já piju každý večer černý čaj s jednou kostkou cukru. Moc mi chutná a krásně se mi po něm spí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No samotný jogurt ťa asi nezasýti preto si dávam 2 a k tomu ešte veľa ovocia je tam pokrájané 1 dosť veľké jablko a 1 celá tá malá krabička jahôd tie malé myslím čo sú po 250g :) keď pridáš ešte nejaké oriešky tak potom nebudeš hlavná minimálne 3 - 4 hodinky :)
    Ovsenú kašu chcem strašne vyskúšať :D takú "domácu" už som skúšala tie od emco čo len zaleješ ale keď vidím tie recepty na iné ovsené kaše vždy si hovorím nabudúce to už skúsim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miluju čaje!
    za chvilku si půjdu nějaký uvařit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ranní vstávání je děs, ještě navíc teď s tím posunem času! Nejradši bych prospala celý dopoledne :D :/
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miluju tyhle každodenní rituály :)! Změna času je vražedná i pro mě :D.. Já prázdniny bohužel neměla, na VŠ se to nějak nevede :(..

    OdpovedaťOdstrániť