nedeľa, 14. apríla 2013

Two different types of breakfast ♥

Sunday morning breakfast ♥


Saturday morning breakfast ♥


Krásnu nedeľu prajem ♥
Víkend sa nám už chýli pomaly ku koncu, no ja sa veľmi teším, pretože takýto kľudný víkend som už dávno nemala. Včera som bola vonku od dvanástej a prišla som domov o šiestej, pretože tak krásny slnečný deň by sa nemal premárniť sedením vnútri. Ako ste prežili vy Vašu sobotu? :) Tie, ktoré minule čakali ako dopadne banánový chlebík, no napokon som ho nerobila, sa môžu tešiť, pretože zajtra si ho idem upiecť a beriem ako hlavnú maškrtu na utorok do školy, keďže tam budem od rána do večera, tak taký typ posily sa vždy zíde, aby som zostala bdelá a niekde tam nezaspala. Určite sa o recept potom podelím :) Vy ste ho už skúšali? :)

5 komentárov:

  1. S těma chlebíkama sis teda vyhrála :-) Nádhera! A kaše vypada taky úžasně :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždy se mi moc líbí všechny ty Tvé nazdobené talířky :) To se hned jinak jí

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta nedělní snídaně vypadá úžasně, mňam!♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta snídaně s chlebíkama Mňaaam:*

    OdpovedaťOdstrániť