nedeľa 28. apríla 2013

Yummy dinner ♥


Už ste večerali? Ak náhodou nie, mám tu pre vás skvelý tip. Asi nebude prekvapením, že je to práve šalát. Totižto keď máme plnú chladničku čerstvej zeleniny, nikdy neviem odolať a mám potrebu si urobiť poriadne veľký tanier šalátu. Ani dneska tomu nebolo inak a ako dezert som si urobila tvarohové placky, ktoré síce boli naozaj výborné chuťovo, no veľmi veľa z nich sa mi nepodarilo, zachránila som len tieto štyri, ktoré som si ozdobila jogurtom, kakom a kúskami orechov. Recept však budem musieť ešte trošku domyslieť a potom, keď s ním budem spokojná, aj sa s Vami oň podelím :) Čo sa týka šalátu, nájdete tam všetko možné aj nemožné. Od šalátu, kapusty, reďkovky, mladej cibuľky až po uhorku, paradajku, papriku a mojou najobľúbenejšou časťou je mozzarela ♥ Ako ste prežili dnešnú nedeľu? :)

10 komentárov:

  1. Mňaaam! Ešteže ťa mám, každý deň ma inšpiruješ skvelými pochúťkami ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, aká si zlatá :)) To som hrozne hrozne rada :)

      Odstrániť
  2. To vypadá úplně nejlíp :)! Děláš mi vážně chutě i takhle po ránu :p, díky za inspiraci ;).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U tebe i ty saláty vypadají božsky:-)

    OdpovedaťOdstrániť