utorok, 7. mája 2013

Ahojte ♥
V poslednom čase tu nepribúda toho veľa, no sľubujem, že sa to zlepší akonáhle mi skončia skúšky. A možno pribudne aj niečo iné okrem jedla :) Už si dni netrpezlivo odrátavam, lebo je toho nazaj veľa a ja sa neskutočne teším na deň poslednej skúšky, kedy sa mi začnú 4 mesačné prázdniny, ktoré sa budem snažiť naplno využiť ♥ Predstava je to pekná, už len, aby to tu aj bolo. V dnešnom príspevku sa s Vami podelím o dnešnú večeru, ktorá bola hlavne obrovská a vynikajúca. Na tanieri môžete vidieť mozzarelu (ktorú nadovšetko zbožňujem a jedla by som ju snáď od rána do večera), uhorky, reďkovky, pyré a maminin najnovší výtvor, ktorý bol taký dobrý, že som si ešte musela pridať, šampiňónová omáčka :) O recepte na zeleninové pyré som sem už písala, no ak by bol záujem, určite pridám aj recept na šampiňónovú omáčku. Večer ma ešte čaká dezert, keďže by som si rada našla aspoň pol hodinku aj na pilates, ktorý som si veľmi obľúbila :) Z cvičení ma baví najviac práve ten a joga :). Ako sa máte vy? :) Aké cvičenie máte najradšej vy? 


Aj takouto desiatou som si dneska spríjemnila učenie ♥
(tvaroh, jahody, musli od MIXITU a jahodový jogurt)

7 komentárov:

  1. večera aj olovrant vyzerajú veľmi dobre :) ja by som sa celkom potešila tomu receptu an šampoňónovú omáčku, keďže huby mám rada :) a na skúškach samozrejme držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, ta mňamka k učení, krásná! Hned bych si dala! Snad Ti to odsýpalo!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja milujem hubovú omáčku, ocino ju robí s cestovinami :3
    Jé, aj ja som mala tvaroh s jogurtom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tyjo ty fotky sou boží:)jogu sem ještě nezkoušla:)"

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné zpříjemnění učení ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělé fotky! :)
    nejradši mám NTC :)

    OdpovedaťOdstrániť