piatok, 3. mája 2013

Good morning ♥


V dnešnom príspevku by som sa s Vami chcela podeliť o novú maškrtu :) Od Mixitu som dostala poukážku a možnosť vybrať si čokoľvek z ich e-shopu. Veľmi som sa potešila a bola som za túto možnosť veľmi vďačná. Pravdupovediac, zaujalo ma tam viacej vecí a nevedela som sa rozhodnúť, ktorú si objednať. Rozhodovala som sa medzi ryžovou kašou, müsli Dr. Mačatý a müsli Do plaviek. Ja si müsli v obchodoch už kupovať nezvyknem, keďže na raňajky dávam prednosť ovseným kašiam alebo chlebíkom. Aby som vyskúšala niečo nové, som sa nakoniec rozhodla pre müsli a nie kašu. Ktoré müsli nakoniec zvíťazilo? Dr. Mačatý ! A teraz Vám prezradím, prečo som sa rozhodla práve pre toto müsli. 

Veľmi zavážilo to, čo som si o ňom prečítala v popise informácií. Toto müsli "sľubuje" udržiavanie bdelosti a pozornosti, podporuje metabolizmus a pôsobí ako prirodzený antioxidant. V účinkoch sa dočítate aj o spaľovaní tukov, čo však v mojom prípade nebolo to, čo bolo rozhodujúce. Bolo to práve udržiavanie pozornosti a bdelosti, čo by sa mi v tomto momente veľmi zíde. Nečakám zázraky, skôr dávku energie, ktorá ma na nudných hodinách udrží pri zmysloch. Čo obsahuje müsli Dr. Mačatý? Nájdete v ňom zelený drtený čaj, veľké kúsky pistácií, pomarančovú dužinu, vynikajúce brusinky, tekvicové semienka, amarantové perličky a rôzne druhy lupienkov ako ovsené, špaldové a pohánkové. 

Odradil Vás zelený drtený čaj? Mňa spočiatku tiež a práve preto som váhala, či si müsli objednať alebo nie. Nepatrím totiž k milovníkom zelených čajov. Bála som sa, že chuť čaju bude výraznejšia ako by som chcela. Keď müsli prišlo, otvárala som sa ho s veľkým nadšením, lebo som sa ho naozaj nevedela dočkať od momentu ako som si ho objednala. Čo ma príjemne prekapilo bola jednoznačne jeho vôňa. Vôňa čajíka vôbec nieje výrazná, práve naopak, je jemná, takže svoju voľbu som určite neoľutovala. Dokonca by som povedala, že tú vôňu bolo cítiť len na začiatku keď som ho odbalila a teraz (o pár dní neskôr) vôňu ani chuť čaju necítim. Napriek tomu, že v müsli nenájdete nič sladkého okrem brusiniek, je vynikajúce. Mne to neprekáža, pretože si rada pridávam do jedla čerstvé ovocie a med, v prípade, že  müsli papám ráno s mliekom alebo tvarohom. Veľmi ma zaujala jeho konzistencia, ktorú získa, keď je chvíľočku namočené v mlieku. Je to kašovitá konzistencia a práve to je to, čo mám ja osobne na müsli najradšej. To, že musli od Mixitu je vynikajúce dosvedčuje aj fakt, že mi prišlo v utorok a pol tubusu je fuč :D Presne pre to si nekupujem musli, pretože potom ich vyjedám aj počas dňa a neviem sa zastaviť. Keď ho uvidela moja mamina, prvé čo povedala bolo, že vyzerá ako pšeno :D To však nieje pravda. A čo vy?  Máte skúsenosti s müsli od Mixitu? Ktoré je Vašej obľúbené a chutilo Vám najviac? 





7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :D:D:D jedlo či poukážku? :D tou urobíš radosť niekomu inému, kedže si ju venovala do súťaže :D budú si mať z čoho vyberať. Ja som mala veľké problémy. Všetko je tam úžasné :)

      Odstrániť
  2. Mě právě ten zelený čaj láká a zrovna na tohle müsli od mixitu si brousím zuby!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. achjoo já chci taky mixit! tenhle je super, už jsem se na něj dívala na netu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dr. Mačatý vypadá úžasně! Já si namixovala svůj, ale nad mačatým zauvažuji!

    OdpovedaťOdstrániť