nedeľa, 26. mája 2013

Good morning ♥


Ako ste sa vyspali? Ja som dnešnú nedeľu začala veľmi aktívne, čomu som sa aj ja sama čudovala. Ešte pred raňajkami, hneď ako som sa zobudila som si zacvičila. Nebolo to nič veľkolepé, len 10 minútové cardio a 10 minútový workout zameraný na stehná. A prečo tak skoro ráno? Pretože som chcela vyskúšať, či ma to bude baviť a ako to na mňa bude pôsobiť. Totižto včera som nebola vôbec doma, bola som celý deň na nohách a keď som sa vrátila domov bola som neskutočne unavená a tak som si povedala, že to skúsim ráno, keď mám v sebe ešte dostatok energie. A dobre som urobila, pretože teraz som svieža ako rybička a mám toľko energie, že sa dneska pustím do upratovania, triedenia a vecí, do ktorých sa bežne musím viac-menej nútiť. Zvyknete cvičiť skôr ráno alebo večer? :) Ráno som si spríjemnila úžasnými raňajkami v podobe makovej ovsenej kaše so sušenými slivkami. Túto kombináciu odporúčam, pretože to bolo vynikajúce! Bežne dostanete kúpiť aj instatné kaše, ktoré sú práve takejto príchute, no domáca je predsa len domáca :).  A ako isto viete, ja mám rada raňajky, kde je z každého roška troška, tak nesmel chýbať ani melón s jahodami ♥ Včera som s maminou podnikla veľký potravinový nákup (ja v supermarkete to je niečo hrozné :D pomaly tam chodím radšej ako do obchodov s oblečením). Nakúpili sme kopu vecí ako napr. moje obľúbené letné ovocie melón, jahody, jogurty, cestoviny, musli, zeleninku, takže zo všetkého niečo. Teraz po skvelej rannej kávičke sa poberám na to upratovanie :). Ako plánujete tráviť dnešnú nedeľu? :) 

 Maková ovsená kaša so sušenými slivkami (neskôr zaliata mliekom- moje obľúbené)

Jahody s melónom ♥

9 komentárov:

  1. Paráda, tvoje fotky vypadají vždycky tak profi!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyspala jsem se dobře :) jen jsem vzhůru už od půl pátý:D
    ranní cvičení mám moc ráda :) když si nezacvičím, jsem ve škole jak přejetá:D a tvá snídaně zase nemá chybu!
    potraviny taky nakupuju radši jak oblečko:D tak se měj!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam mňam....Já teda pořád raději chodím nakupovat oblečení, ale pro potraviny taky ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :-) spala jsem krátce, ale dobře.. :-) Jinak ta snídaně je božská až na ty švestky, ty sušené nemusím :-)Jinak vážně bomba!:-) a voda s citronem? tu miluju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyspala jsem se skvěle :3 Tvoje jídlo jako vždy dokonalé a cvičeníčko schvalujuu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta kaše vypadá dobře :)) Vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já taky chodím do obchodu s potravinami skoro radši než nakupovat oblečení :DD Jinak super! Meloun už jsem neměla ani nepamatuju. Kašička vypadá lákavě :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvelé raňajky :3 čo cvičíš na stehná? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Na stehná, tak rôzne. Nemám konkrétne cvičenia, skôr si vyhľadám videá na youtube podľa toho, na čo mám zrovna náladu :) Cvičenie, ktoré som dneska cvičila bohužiaľ už neviem, pretože som ho mala uložené, no kedže som si ho odcvičila hned som to aj zmazala, no napr. na zajtra mám pripravené toto:
      http://www.youtube.com/watch?v=gJJQz6Kt9MA. Ono väčšinou tie cviky sa aj tak vo všetkých tých cvičeniach opakujú takže to bolo niečo podobné tomuto :)

      Odstrániť