sobota 4. mája 2013

Healthy dinner again ♥

Opäť taká zeleninová večera, pretože ako iste viete, večere by mali byť najľahším jedlom dňa. Keďže cuketu som chcela ochutnať už dlhšie, mamina mi ju konečne kúpila a stala sa súčasťou mojej večere. Urobila som si ju na najjednoduchší spôsob, aký môže byť. Jednoducho som si ju nakrájala na krúžalky, posypala korením, poukladala na plech a dala do trúby na zhruba 8minút. Bola vynikajúca :) Keďže u Kamči, ktorú viaceré isto poznáte, prebieha súťaž, do ktorej môžete posielať tipy na vaše večere, rozhodla som sa zaslať práve túto. (vlastne, ešte tak len urobím večer). Nečakám, že by som súťaž rovno vyhrala, lebo aj v minulej súťaži týkajucej sa raňajok bolo neskutočné množstvo vynikajúcich receptov. Dúfam, že ten môj bude aspoň malo inšpiráciou pre ostatných, ktorí už niekedy nevedia, čo dobrého si pripraviť :) Čo potrebujete na tento šalát? Jednoznačne kuracie mäsko opečené na prírodno, kapustu, reďkovky, uhorku, papriku, pór, mladú cibuľku a cuketu. Dresing je ako inak chilli. Samozrejme, ani teraz nechýba moja obľúbenejšia časť a to dezert :) Zapojili ste sa do súťaže? Ak nie, môžete tak ešte urobiť, pretože trvá do zajtra :)


Dezert ♥

Aj takto sa dá využiť to úžasné musli od Mixitu ♥

9 komentárov: