piatok, 17. mája 2013

InstaFriday ♥

Ahojte! Naozaj ma mrzí že v poslednom čase tu príspevkov nepribúda, no nikdy nezabúdam na čítanie tých Vašich :) Ako som už spomínala, práve mám skúškové a som z neho úplne nešťastná! Zatiaľ je to ten najhorší semester, aký som kedy mala. Učím sa od rána do večera, idem tam s tým, že to viem a nakoniec sú tam také otázky, že to napíšem zhruba tak, ako niekto, kto sa to začne učiť deň pred skúškou. Strašne som potom sklamaná, že som tomu venovala toľko času a úplne zbytočne. Už len jedna budúci týždeň a mám pokoj. Dneska som bola na rozlúčkovej slávnosti mojej sestry, tak som jej aj kamarátkam išla zagratulovať. Fotky vznikli počas čakania na maminu, ktorá zbehla do obchodu. Minulý týdeň som si kúpila v H&M úžasné oversized strapcové tričko, ktoré je úplne perfektné a asi pútalo aj veľa pozornosti :D Tak zatiaľ len takto, čoskoro sa ozvem s niečím novým :) Krásny piatok Vám prajem :)

5 komentárov:

  1. :) Jé nic si z toho nedělej ber to tak, že tomu dáváš svých 100%. Jinak budu držet palce já teď také se snažím sedět v učení, ale furt mi to nejde. :D :) Hezké fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem viem, len potom ma tá známka dosť mrzí, keď viem, že to viem aj lepšie :/ Držím ti palce ;) Je ťažké sa sústrediť na učenie, keď je vonku tak krásne :)

      Odstrániť
  2. ten pejsek je kouzelnej! krásné vlásky!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak nech ti ešte aj tá posledná skúška dobre dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť