piatok 31. mája 2013

InstaFriday ♥

Ako ste prežili dnešný piatok? Boli ste niekde vonku alebo ste boli radšej doma v teplúčku? :) Veru, mne sa nikde nechcelo chodiť, najradšej by som bola doma, no musela som. Doobeda som bola na doučovaní, potom som si šla nakúpiť zásoby jedla (ako inak) a poobede ma čakalo príjemné stretnutie s kamarátkou, s ktorou som sa nevidela už strašne dlho, keďže škola je pre nás obe na prvom mieste a obidve sme sa učili na skúšky. Nakoniec sme spolu strávili takmer 4 hodiny plné jedenia, pitia a rozprávania a reč sa nezastavili ani na sekundu. Hneď ako sme sa usadili som si objednala to, čo vždy a bez čoho sa proste nezaobídem, Latte Macchiatto. To je proste moje ♥ Neskôr som si dala úžasné osviežujúce mojito (hoci osviežujúce bolo aj to šialené počasie) a taktiež perfektný ovocný pohár s troma kopčekmi zmrzliny a so šľahačkou. Keď mi to priniesli, skoro mi oči vypadli, čakala som niečo menšie, ten pohár bol fakt veľký. Bolo to super, strašne mi to chutilo :) Proste piatok strávený presne podľa mojich predstáv. Dúfam, že aj vy ste si dnešný deň užili.  :)


Dobrú noc Vám prajem ♥

7 komentárov:

  1. No ja som bola vcera aj dnes na staromestskych slavnostiach...hrali tam kapely a vstup bol zadarmo, zajtra su este tiez, ale tahat to 3 dni za sebou je celkom dost :D no kto vie, ci tam nepojdem aj zajtra :D a inak musim ti povedat, mas krasne huste vlasy....co by som ja za take dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super, že tam máte takéto slávnosti :) A verím ti, že už tretí deň to je o ničom, ale pokiaľ si tam s kamarátmi, tak je to pekné trávenie večera :) A dakujem :)

      Odstrániť
  2. Já byla až do 11 v práci, pak se vrátila a zamířila rovnou do postýlky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měla jsi moc krásný den! Já jsem si včerejšek taky užila, když už bylo tak škaredě. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný den :) já jsem včera byla doma s milým a pak jsme se šli kouknout na disco, ale byla dost zima, a odešli jsme brzy.
    když je tak škaredě tak nemám moc náladu někam chodit :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já byla zalezlá v posteli a šla jsem ven až večer :-)) A máš krásný fotečky :-)

    OdpovedaťOdstrániť