piatok, 24. mája 2013

Instagram ♥

Ahojte :) Konečne prichádzam s normálnejším článkom, hoci sú to len instagramové fotky, ktoré sa mi už trošku nakopili, tak prečo sa o ne nepodeliť. Tú aplikáciu proste zbožňujem ♥ Trávim tam viac času ako na samotnom Facebooku. Včera som mala skúšku, pevne verím, že poslednú, no moje pocity z nej nie sú práve najlepšie, takže sa nechám prekvapiť. Jediné, čo ma na tom celom utešuje je, že som napriek tomu išla v nedelu von a nepresedela som ju nad knihami, pretože by mi to aj tak nepomohlo. Začína sa mi zdať, že čím viac sa človek učí, tým je to horšie, pretože napokon to napíše tak isto ako niekto, kto tomu nevenuje ani zďaleka toľko času. No som rada, že mám aspoň trošku pokoja a konečne sa môžem venovať veciam, ktorým chcem :) Vo foťáku sa mi nakopili nejaké fotky jedál, takže určite sa s Vami o ne podelím. Včera som si po dlhom čase konečne aj trošku zacvičila (zvykla som sa učiť tak, že som počas toho bicyklovala na stacionárnom bicykli, ale to radšej nerátam), takže od dnešného dňa to bude dúfam pravidelne. S Vami je čo nové? Máte s prichádzajúcim letom nejaké plány, čo sa týka pohybu alebo stravy? Pred letom je práve toto horúca novinka za ktorou je každý poblázdnený, no najlepšie by bolo, keby tak ako sa stravujú a športujú pred letom, tak aby tak robili počas celého roka a nie len v období, keď sa má ísť človek kúpať :) Aký máte na to názor? P.S. ak maturujete budúci týždeň, držím všetkým palčeky !!! Určite to zvládnete a veľa sily do učenia prajem :)

pozeranie (bohužiaľ) poslednej časti 902 10 ♥ čakanie na maminu, tak prečo neurobiť nejakú fotku :D
kvetinky ♥ cheesecake, ktorý sme si šli po skúške vychutnať a bol neskutočný!!! Jedla som ho prvýkrát, no ani zďaleka nie posledný
olovrant: kiwi+ orechy+ jogurt ♥ môj pokus o mojito :D samozrejme z toho vznikla len citronáda s mätou, ale bolo to dobré
kávička so šťahačkou ♥ pravá belkgická čokoláda od ocka 
tona učenia ♥ ráno, v deň skúšky
večera: zeleninové pyré s tuniakom a cherry paradajkami ♥ ráno, keď som sa chystala do školy a obloha bola nádherná
Latte macchiatto vonku ♥ darček k ockovým narodeninám: červené víno s krásnym citátom kupované v obchode Albi
Višňový sen: môj druhý nápoj, ktorý som si dala hneď po Latte, bol vynikajúci ♥ kvetinky opäť

3 komentáre:

  1. Krásný fotky! Mňam, ta belgická čokoláda♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný fotky :-) a dostala jsem chut na cheesecake:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš naprosto úchvatné fotky), závidím), šikulka))

    OdpovedaťOdstrániť