piatok 10. mája 2013

InstaPhotos ♥

Dneska prichádzam opäť s Instafotkami, ktoré sa mi nazbierali v mobile a nie všetky sa objavili na Instagrame. Ako tak pozerám, samé samé jedlo, no ale čo sa dá robiť, keď samú seba fotiť neznášam, tak hádam sa Vám budú páčiť aj tieto :) 
♥ dôkaz toho, že aj v škole sa dá jesť zdravo a chutne (cestoviny s kuracím mäsom a rôznym druhom zeleninky)
♥ moja najobľúbenejšia desiata alebo olovrant z Billy (jogurt + musli + jahody)
♥ Arizona- zelený čaj s medom
♥ jedny z mojich raňajok (knäckebroty natreté smotanovou nátierkou, dezert: čokoládová ovsená kaša s cereáliami zaliata mliekom)
♥ krásny výrok, ktorý si zaslúži zdobiť moju taperu, z budúcej časti môjho obľúbeného seriálu, ktorý bohužiaľ končí :( 90210
♥ zaslúžený oddych na cappuccine v McCafé
♥ dezert: sušienky s tvarohom a jahodami
♥ posila pri učení: jahodový koktejl (jahodový jogurt+jahody+mlieko+med)
fotené pred pár minútami: pri učení dobre padne  ♥ (nie večera) tú budem mať neskôr :) 

12 komentárov:

  1. jéé mňam! :) hladná som teraz! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvé instagramové fotky jsou prostě ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och skadiaľ máš tu Arizonu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Arizona čaj som kúpila v Bille :) Bohužiaľ, ked sme tam išli tento týždeň, už ich tam vôbec nemali. Ale určite sa skús pozrieť, možno v tvojom meste bude ;) A ak možem poradiť, čierny čaj broskyňový je brutálny :) Chutil mi viacej ako tento :)

      Odstrániť
  4. mám rada takéto insta mixy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve som pridala taký istý post! :D
    Ach bože z toho tvojho jedla raz umriem! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. om nom nooooooooooooooom, a arizona je super, táto originál mi najviac chutila :)

    OdpovedaťOdstrániť