nedeľa 12. mája 2013

Mother´s day ♥



Nezabudli ste? :) Dneska je Deň matiek a pravdupovediac, ja som takmer zabudla. Popri tom zhone mi to úplne vyfučalo z hlavy, no mamine som pripravila aspoň malé prekvapenie. Ona nemá rada, keď jej niečo kupujeme, lebo vraj si viac cení to, keď so sestrou poslúchame a pod. (veď to asi poznáte :D), no aj tak ju radi vždy niečím malým prekvapíme. Dneska to nebolo nič materiálne, skôr len také menšie potešenie, ktoré ju čakalo, keď prišla domov z práce. Prichystala som jej obed (ryžu so zeleninkou, palacinky, na stole ju čakala kávička, ktorú zbožňuje). Odfotila som však len tú najkrajšiu časť, ako inak Palacinky. Veľmi si ich pochvalovala, čomu som sa trošku čudovala, kedže do cesta som hádzala množstvo surovín len tak, pokiaľ sa mi zmes nepozdávala. Toto je väčšinou varenie na môj spôsob. ;) Jednu palacinku som naplnila jahodovým džemom, druhú čokoládovým jogurtom a tretiu tečúcou čokoládou. Nakoniec som ich ozdobila výbornou šľahačkou čokoládovej príchute, ktorú som doma objavila, bola to šľahačka v prášku a bola neskutočná!!! Takú dobrú šľahačku som hádam ešte ani nejedla, ja som si ju dala do kávy a bolo to perfektné :). Prekvapili ste vy svoje maminy? Ak áno, tak ako? Radšej niečo vyrábate alebo dáte prednosť kupovaným veciam? :)

17 komentárov:

  1. ta musela být nadšená!:) mňam, opět to máš krásné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty palačinky jsou rozkošné. :))
    My jsme s bráchou dali mamince kytičky, bráška dělal ve škole ještě nějaký skleněný přívěšek, a včera jsme jí s předstihem pekli ještě muffiny. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá to skvěle, chtěla bych být tvoje máma :D aspoň dneska ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A restauraci otvíráš kdy? ;-) Vypadá to překrásně, šťastná to mamina! ;-) Já se dnes, bohužel, s tou mou neviděla, ale rozhodně jí to plánuji vynahradit!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerajú úplne úžasne! Určite sa jej prekvapenie páčilo a chutili jej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Seš šikulka, to vypadá náádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach, vypadá to nádherně! Musela mít radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyjo, super, škoda, že to čtu až tak pozdě :-) Já mamce koupila kytici 9 růží, protože si květiny přála :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňamka! Já jsem mamce upekla jablkový dortík s pudingem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, dala bych si. Já mamce koupila kytici rudých růží:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Děláš si srandu? To je nádhera ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné...

    http://dklsk.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Velmi pekny blog, uz som tvojim novym citatelom na bloglovin



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mňamí, dala by som si :3

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť