štvrtok, 30. mája 2013

New addiction: Overnight oats ♥


Dá sa ráno začať lepšie ako 35 min. cvičením s Jill a takýmito skvelými raňajkami? Určite nie, aspoň v mojom prípade si lepší začiatok dňa ani nedokážem predstaviť :). To cvičenie ráno má svoje čaro, pretože ma to nabije úžasnou energiou a mám po zvyšok dňa úplný pokoj. Práve z dôvodu, že som vedela, že ráno budem cvičiť, som si večer prichystala overnight kašu podľa B*. Ráno som sa nemusela zdržiavať varením kaše, iba som ju vytiahla z chladničky a hneď po cvičení sa do nej pustila. Bolo to naozaj perfektné!!! B* môžem ďakovať za moju novú závislosť, pretože od dneska si ovsenú kašu robím jedine takto. Naučila ma na zalievanú kašu, teraz na overnight, jej blog sa skutočne oplatí sledovať. :) Nezanevriem samozrejme ani na zalievanú ovsenú kašu, no určite dám prednosť tejto. Je úžasná hlavne s prichádzajúcim letom, pretože je studená, takže perfektná na horúce dni. Musíte to povinne vyskúšať, hlavne tí, ktorí nemáte ráno čas si prichystať raňajky. Toto je niečo, čo si kľudne môžete zabaliť aj do školy a príprava večer Vám zaberie iba 5minút. Nemusíte použiť tieto isté prísady, kľudne môžete zmeniť príchuť jogurtu, dať ovocie, ktoré máte práve doma, sušené ovocie, poprípade aj ovsené vločky by sa kľudne mohli nahradiť musli :) Robili ste si už overnight kašu? Aké jedlo z ovsených vločiek uprednostňujete? :)

Recept je písaný presne podľa poradia, ako som si to ukladala do misky :)

9 komentárov:

  1. Wow, každý den tu najdu snídaňovou inspiraci i dneska se mi líbí..já měla semínka včera k večeři :).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já tě prostě chci mít doma :D To je dobrota!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. overnight kaši jsem ještě nezkoušela)... já si vařím vločky klasikcy na sporáku (s vodou, mlékem, sojovým mlékem nebo ořechovým mlékem), ale voločky dávám třeba i do karbanátků)) a je to taky mňamka)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau to musí byť dobrota :) Ja vločky nemôžem, ale robím si podobnú zo pšenovej kaše :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jee to jsem ráda že tolik zachutnala!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mala by som vyskusat, nieco nove na ranajky.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá to úžasně. Vlastně tvůj blog je plný neskutečných dobrot! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť