piatok 10. mája 2013

Oatmeal in the morning ♥

Krásne slnečné ráno prajem každému ♥
Hneď na úvod sa musím poďakovať úžasnej B*, ktorá ma v dobrom slova zmysle, nakazila zalievanou kašou. Teraz so ju už nerobím inak, iba takto :) Je to fakt perfektné, omnoho lepšie a sýte ako bežná ovsená kaša. Ona je proste TOP a každý deň mi vnukne nový nápad, novú inšpiráciu. :) Kto jej blog náhodou nepoznáte (o čom trošku pochybujem), určite sa k nej pozrite a garantujem Vám, že sa tam budete vracať stále :) O chvíľku sa utekám chystať, pretože idem na doučovanie a potom so sestrou vyberať šaty na rozlúčkovú, ktorú má budúci týždeň. Čaká to aj niektorú z Vás? :) Zatiaľ nič pekné nenašla, tak dúfam, že niečo spolu vyberieme. Majte sa pekne a hlavne, nieže presedíte tento krásny slnečný deň niekde vnútri :).

Kokosová ovsená kaša s kiwi, orechmi a zaliata mliekom ♥

5 komentárov:

  1. Posypaná kokosem je nejlepší :). Neni nad sladké snídaně :)
    Malamacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam! B je prostě nejlepší! I její minulý blog je nejlepší ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aach :-) tak ta vypadá hodně dobře!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem, či by som si ju zaliala mliekom :D ešte stále som si nezvykla na kombináciu ovocie a mlieko, ale vyzerá dobre, asi si ju urobím aj ja, mám jedno kiwi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no mňam!
    Sice jsem po obědě, ale toto bych si hned ráda dala!! :)
    Já jím přes všední dny ovesnou kaši, ale polotovar.. ale i tak mi to chutná :D

    OdpovedaťOdstrániť