pondelok, 27. mája 2013

Odpovede na dotazník ♥

1. Nejoblíbenější ovoce?  
Milujem všetky druhy ovocia, no ak by som si mala vybrať, tak jednoznačne jahody. Pripájam aj dnešnú desiatu s mojím obľúbeným druhom ovocia ;).


2. Nejoblíbenější zelenina?
Určite paradajky, ktoré kupujeme stále aj v zime a v lete sa teším na tie, z babkinej záhradky. Sú dokonalou prílohou ku každému jedlu.

3. Vyberte JEDEN sport bez kterého by jste nedokázaly žít.
Bez športu si život predstaviť viem, keďže som nikdy na šport nebola, no v poslednej dobe sa snažím cvičiť denne aspoň tých 30minút pre lepší pocit a ak by som si mala vybrať, tak určite joga

4. Kdyby Vás navštívila dobrá víla a nabídla Vám, že mávne kouzelným proutkem a budete nádherně štíhla a vysportovaná, vzali by jste to ?:-) Nebo by jste radši žily tak jako žijete teď?
Samozrejme, že by som neváhala ani sekundu.

5. Co jíte nejčastěji k večeři?
K mojej večeri nesmie chýbať zelenina, ale nikdy ju nejedávam samotnú. Vždy s nejakou prílohou :)


6. Před začátkem Vašeho zdravotního stylu - snídaly jste?
Nie.

7. Když se Vás někdo zeptá " Co je to ten tvuj zdravotní styl? Co jíš?" Co odpovíte?
Stáva sa mi, že sa ma to ľudia pýtajú a moja odpoveď je vždy rovnaká. Jem to isté, čo všetci ostatní, v ničom sa neobmedzujem, len si volím zdravšie varianty. :)

8. Chodíte k osobnímu trenérovi?
Nie, nechodím :)

9. Když vaříte/pečete, jedí to i ostatní?
Ako kedy. Sestra tá má rada pravý opak toho, čo ja. Keď chystám obed, že chcem sestru a maminu prekvapiť, tak to v pohode zjedia, ale inak si varím len sama pre seba :)

10. Když jste třeba na oslavě u někoho jiného než nejbližší rodiny, odmítnete třeba dort nebo oběd?
Jasné, že nie. S chuťou si dám a dokonca aj dvakrát :D Oslavy nebývajú každý deň, tak predsa nebudem robiť kvôli tomu scény. A nikdy neodmietnem, ani keď vypeká doma mamina :)

Dotazníček nájdete TU na blogu u Andrejky. Keďže som ešte žiadny dotazník nevypĺňala, zdalo sa mi to ako dobrý nápad a ten jej sa mi veľmi zapáčil. Ak máte chuť, môžte ho vyplniť taktiež. :)

11 komentárov:

  1. tvoju desiatu som jedávala do teraz na raňajky asi 2 mesiace a už sa mi prejedla :D jahody som vymenila za banán :P ináč keď papáš to čo na obrázku, buď moja kamoška :D? v zelenine by som sa aj kúpala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na raňajky? Toto by mi na raňajky veru nestačilo, nezasýtilo by ma to, ale všetci sme iní :) jasné, že to papám :) To sú fotky z môjho jedálničkového archívu. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super čtení a super fotky, dala bych si ty tvoje pokrmy :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím Tě, jak jsi se naučila snídat? Hrozně bych to chtěla umět. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D proste to prišlo s tým, keď som zmenila svoj životný štýl a videla som, že to prináša svoje ovocie :) Dneska si bez raňajok ani nedokážem predstaviť svoj deň. To sa nedá naučiť, ono ked to budeš praktizovať dlhšiu dobu, tak sa to stane už súčasťou tvojho dňa :) a hlavne, raňajky sú to najlepšie jedlo !!! Môžeš si dať hocičo od výmyslu sveta :) Ja si zas nedokážem predstaviť ako niekto môže byť bez nich. Mne už po hodine ako vstanem škvŕka v bruchu :D

      Odstrániť
    2. Já ať se snažím, jak se snažím, mám problém v tom, že dokážu snídat jen o víkendu. Asi je to tím, že na snídani mám čas, ale nikdy si s ní nevyhraju, tak jako Ty. V týdnu si radši poležím o chvilku dýl v posteli než abych vstala a šla snídat. :/ Myslím, že už jsem v tomhle ztracená. :D

      Odstrániť
    3. Tak teraz si úplne ako moja kamarátka :D Ona tiež si radšej o pár minút poleží ako keby si šla spraviť raňajky :D Práve minule sme sa o tom rozprávali :D Ale ber to tak, že tých pár minút v posteli ti už veľmi nepomôže, lebo tak či tak musíš vstať, ale také dobré raňajky dokážu robiť zázraky :D Ja mám hned lepšiu náladu :)

      Odstrániť
    4. Asi si tu Tvou větu vytisknu a pověsím k posteli. :D Plus ještě s nějakou Tvou fotkou snídaně, jako motivaci. A k tomu si ještě napíšu, že něco alespoň vzdáleně podobného si můžu taky nachystat, když teď vstanu! :D

      Odstrániť
  5. jahody taky miluju:) škoda že jsou většinou tak drahé, jinak mám nejradši banán a jablka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. taky miluji jahody, ale fakt moc, nedávno jsem v průběhu dne snědla 1.5kg O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Děkuju za vyplnění :-P Tvoje odpovědi se mi moc líbí a docela se i shodujeme :-P

    OdpovedaťOdstrániť