sobota, 4. mája 2013

The best way to start the weekend ♥

Krásne dobré ráno prajem ♥♥♥
Dnes som vstala z postele s energiou a plná optimizmu, čo je úžasný začiatok víkendu. Dúfam, že mi to vydrží aj počas dňa :) Moja dobrá nálada sa prejavila aj na raňajkách ako môžete vidieť, ktoré boli také božské, že sa neviem dočkať leta, keď budem jahody zbierať zo záhradky. K úplnej dokonalosti mi chýbalo vychutnanie si tých skvelých raňajok vonku na slniečku, no bohužiaľ nemáme záhradný nábytok, ale čo nie je, môže byť, tak veľmi veľmi dúfam, že čoskoro nejaký kúpime :) Akými raňajkami ste odštartovali víkend? Aké sú Vaše plány na dnes? :) 

Ovsená kaša s banánom a jahodami, posypaná vločkami na ozdobu
neskôr: zaliata studeným mliekom
P.S.tá zelená stopka je len na ozdobu :D páčilo sa mi to tak viacej :)

6 komentárov:

  1. dneska se budu jen vááálet a cvičit. Ani nevíš jak jsem se na tenhle klid těšila! :D
    krásná snídaně, dobré ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. božee, teraz som zeelená od závisti :D Mysli na mňa počas toho, ked ja budem zavalená v kope papierov na učenie. Tak si to uži poriadne :))

      Odstrániť
  2. Páni!! Máš to krásně naaranžované! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to je nádhera :)
    já ještě nevím,co budu dnes dělat!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. delicious :P

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť