piatok, 3. mája 2013

Tip: Where to find great sweets ♥


Dneska sa s Vami nepodelím len o môj chutný obed, ale takisto aj skvelý tip na zdravšie sladkosti. Každého z času na čas prepadne chuť na sladké (u mňa to býva pomerne často), no určite si neodopriem pochutnať na niečom dobrom. Vždy, keď si chcem kúpiť niečo sladké, zavítam jednoznačne do obchodu Marks&Spencer. Veľká škoda je, že v meste, v ktorom sa obchod nachádza je len malinké potravinové oddelenie, no aj tak si tam viem vždy niečo vybrať. Majú tam potraviny rôzneho druhu, od cestovín, čokolád, musli, vločiek, cukríkov až po keksíky, omáčky, ochutené vody, kávy a mnoho ďalšieho. Ja tam idem vždy s cieľom si kúpiť práve sladkosť, ktorú si môžem dať hocikedy počas dňa, najmä keď som v škole. Moje obľúbené sú ovsené keksíky. Vo štvrtok som sa s veľkým nadšením vybrala kúpiť moje obľúbené, no bola som sklamaná, keď som ich tam nenašla. Miesto toho som si však kúpila iné, tak som aspoň vyskúšala niečo nové. :) Sú to práve tie keksíky, ktoré som si dala ako dezert k obedu, natrela som si ich tvarohom a ozdobila jahodou. Keďže tento druh keksíkov bol dosť sladký, s tým tvarohom to bolo naozaj vynikajúce. Takže pokiaľ hľadáte nejaké maškrty, určite navštívte potravinové oddelenie v  M&S. Zvyknete si kupovať potraviny v tomto obchode? Máte svoje obľúbené, ktoré by ste odporučili? :)

Rybka s ryžou, príloha: dusená zelenina
dezert: keksíky z M&S natreteé tvarohom a ozdobené jahodami


Čo dobrého ste mali na obed vy? :)

11 komentárov:

  1. v Marks&Spencer jsem nikdy nenakupovala :(
    jídlo vypadá super! já měla domácí gnocchi s brokolicovou omáčkou, mrkví a petrželí

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To vypadá vážně nádherně, hned bych si to dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V M&S jdu vždy rovnou do potravinového oddělení, oblečení mě tam nechává chladnou, zatím co za jídlo jsem schopná utratit hory..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D ty si úplne ako ja :D ja to isté. Oblečenie je tam skôr pre staršie ženy, aspoň 90% oblečenia určite, takže tiež rovno mierim do potravinového oddelenia :)

      Odstrániť
  4. Vypadá to moc dobře :). V MaS nakupuji často, ať už právě sušenky nebo bonbony a taky jejich burákové máslo je prý dobré :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá výborně!!! Já jsem v MaS nakoupila jen jednou a byla jsem dost zklamaná...ale možná jsem jen vzala špatné věci. :)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Díky za tip a krásný oběd!
    Já dneska měla spíš velkou svačinu v půl 11, dezertík ve 2 a další svačinu ve 4, o nějakém velkém obědě se nedá mluvit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ó jedlo, vzývam ťa ku mne :D :D mňam :3

    OdpovedaťOdstrániť