streda 29. mája 2013

Vecera + ako urcite nerobit muffiny ♥

Dneska len taký malý príspevok, pretože som mala jeden z mojich lenivých dní, takže sa mi nechcelo robiť vôbec nič. Na obed som sa pustila s veľkým elánom do pečenia muffinov, len tak od oka a bez receptu ako to mávam zvykom a začala som si dokonca aj zapisovať. Keď som však videla výsledok (ved to samy uvidíte), radšej som ten "recept" veľmi rýchlo hodila do koša. Výsledkom bol nejaký muffino-perníko-chlebík, pretože vyzeral ako muffin, voňal ako perník a chutil ako chlieb :D (nehovoriac o tom, že bol tvrdý ako kameň). Neviem ako sa mi vôbec niečo takéto podarilo, tak som to dala môjmu psíkovi, no ani on sám to nechcel zjesť, iba sa s tým pohrával a moja sestra povedala niečo v tom zmysle: ,,Fúúúj, čo to má zas ten pes. Nejaký chlieb alebo čo." A ja som sa snažila tváriť veľmi nenápadne, že vôbec netuším o čom hovorí. :D Verzia, ktorú uvidíte na fotke je len tá krajšia, pretože ten druhý sa pripiekol tak o pekáč, že som ho odtiaľ ani nevedela vybrať. Toľko k dnešnému zaujímavému zážitku,  z ktorého vyplýva, že variť bez receptov sa nevyplatí. Teraz sa presuňme k niečomu príjemnejšiemu- a to k mojej večeri. Tá sa vydarila úplne perfektne. Bola viac menej ľahšia, pretože na obed som si dala riadnu dávku špagiet s mäskom a omáčkou. Urobila som si čínsku polievku, (Do vody som si nasypala moju obľúbenú čínsku zeleninovú zmes, nakrájala som si pór, mrkvu a nasypala kukuricu a všetko spolu varila. Do polievočky som si pridala 1,5 bujónu a 1čl sójovej omáčky.) a ako druhý chod to bol jednoduchý zeleninový šalát (uhorka, kapusta, šalát, cherry paradajky, olivy, kukurica a pór) a dezert v podobe jogurtu nesmel chýbať :) Toľko k dneskajšku, utekám si prichystať overnight oats podľa B*, takže som zvedavá ako to bude ráno chutiť :) 



Dobrú noc Vám prajem ♥

10 komentárov:

  1. :D:D Tak muffinek vypadá zajímavě, myslím, že každý něco takového zažil:D
    Salátek vypadá výborně:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vážne by som mala prestať takto neskoro pozerať blogy...a hlavne ten tvoj :) strašné chute mi robíš

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten je náhodou roztomilej! :D Mně se líbí :) Škoda, že se nepovedl ani chuťově, no :D Ale zase musím říct, že salátek je úžasnej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D muffin je krásnej.. a večeří mi děláš velikánské chutě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten mafin náhodou vypadá skvěle.. Škoda jen, že byl tvrdý. Možná kdyby se tam dalo máslo? Máš to krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možné to je, netuším vôbec :/ určite vyskúšam niečo, poprípade poskladať nejaký dobrý recept z internetu :)

      Odstrániť
  6. :D Mne sa tento muffinový upgrade náhodu páči :) Aj celá táto večera :) Mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť