pondelok, 27. mája 2013

Yummy lunch ♥


Zbožňujem palacinky! Dneska som na ne mala strašnú chuť, takže o dnešnom obede bolo rozhodnuté! Včera mamina urobila neskutočné kuracie mäsko s pečenými rajčinkami, paprikou, cibuľkou a už dávno som nemala taký dobrý obed. Na dneska mi k obedu zostalo bohužiaľ len malé množstvo, tak som zaimprovizovala a spravila si to ako kurací šalát. (Ak by ste mali záujem o recept na to skvelé kuracie mäsko, dopíšem ho, hneď ako sa vráti mamina z práce). Naozaj to stojí za to :). Ak by ste sa ma však pýtali na recept na palacinky, bolo by to zložitejšie, keďže ako som už neraz spomínala, väčšinou si robím všetko od oka. Nevedela som, či sa mi vôbec podaria, tak to nemalo zmysel zapisovať. Dokonca, prvé dve sa mi nepodarili vôbec, pretože som mala riedke cesto, tak mi pripiekli. Mne to však nevadilo, tak som ich rýchlo zbaštila :D Nebudem Vám sem predsa fotiť niečo rozpadnuté :D. Pridala som však do toho riedkeho cesta múku tak, aby bolo trošku hustejšie. To cesto bolo hneď prefektné a mne sa podarili zatiaľ najlepšie palacinky, aké som kedy robila. Takže nabudúce, počas prípravy si recept zapisujem, aby som sa s Vami oň mohla podeliť :) Viem však určite, že ho tvorilo jedno vajíčko, cca 2dcl mlieka a múky (?) netuším. Použila som však špaldovú múku, čo je zdravšia varianta ako bežná hladká múka. Do cesta som samozrejme pridala med :) Vyšlo mi to na 5ks. Náročky si vždy zamiešam tak málo cesta, pretože si varím sama pre seba a mne to stačí :). Plnku som si urobila z tvarohu (výnimočne viem koľko čoho som tam dávala). Zmiešate pol vaničky tvarohu (125gr), 2čl maku a 2čl medu. Viac menej to závisí od toho, ako to máte radi :) Kľudne môžte pridať ešte viacej maku alebo medu, poprípade ak mak nemáte radi tak bez neho. V kombinácii s jahodami to bola proste dobrota. Tvarohová plnka v palacinkách je úplne najlepšia :). Máte radi palacinky? Tiež radi improvizujete a suroviny pridávate od oka alebo sa radšej riadite receptami?

Kuracie mäsko s pečenými rajčinkami, paprikou a cibuľkou + veľká zeleninová obloha ♥
dezert: palacinky plnené tvarohovo-makovou plnkou a jahodami ♥


Čo dobré ste mali na obed vy? ♥

19 komentárov:

  1. Není nad to, když si někdo s jídlem umí tak krásně hrát jako Ty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Mňa to neskutočne baví. To je také moje malé hobby, aby ľudia videli, že aj zdravé jedlo môže byť neskutočne dobré :)

      Odstrániť
  2. Wow! Jídlo si takhle úžasně nezdobím a ani to neumím :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to jídlo vypadá božsky! taky zbožňuju palačinky, přidávám do nich ještě kakao a skořici mňami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé to je nádhera! Hlavně ten dezert, ty bys mohla být food-stylista =o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak teraz si ma neskutočne potešila týmto komentárom :D hh. :D

      Odstrániť
  5. Panejo! Můžu se zeptat,ajk dlouho ti trvá,než si nachystáš jídlo?:D Moc mě to zajímá. A vypadá to skvěle! sladký oběd jsem neměla hrozně dlouho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D Tak tento dnešný trval tých 30minút, kedže som palacinky aj piekla a ešte improvizovala s receptom. Ale inak my to nezvykne trvať dlho :) takých 10minút najviac :)

      Odstrániť
  6. nádheraa:) já měla dnes taky sladký oběd :D nejsem zvyklá na sladké obědy, to radši ke snídani :)
    tu tvarohovo makovou náplň musím vyzkoušet ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. It looks so delicious <3
    I love pancakes and crepes, too! I could eat these every day and I'm sure I wouldn't be tired of them.
    Today I have wholewheat spaghetti for ham and vegetables for dinner. Yummy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam! palacinky som mala už dobre dávno...musím to zajtra zmeniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pro mě bez máku, ale vypadá to úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. u mňa to s palacinkami istí nutella :D preto si ich robím asi tak dva krát do roka za odmenu, že som šikuľko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mnaaam:) Ten salát vypadá naprosto božsky!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já se z těch tvých fotek snad uslintám, vypadá to vážně nádherně !!:-)

    OdpovedaťOdstrániť