sobota 29. júna 2013

Birthday cake for my mum ♥

Len veľmi rýchly blogový update, pretože práve čakáme návštevu :) Prídu k nám starí rodičia zagratulovať mamine k zajtrajším narodeninám, no keďže zajtra pracuje, presunuli sme to na dnešok. Strašne sa teším, pretože sme všetko krásne navarili, prestreli a prichystali, takže dúfam, že bude panovať skvelá atmosféra :) Pre maminu som napiekla cheesecake, s ktorým som veľmi spokojná na to, že som ho robila prvýkrát. Je vynikajúci, no menšie úpravy receptu budú potrebné, takže recept na tento vynikajúci "koláč" Vám napíšem v priebehu dnešného večera alebo zajtrajška už aj s úpravami :). Veľmi dávno som chcela vyskúšať cheesecake, takže dnešok bol vynikajúcou príležitosťou. Je to samozrejme zdravšia forma, takže sa máte na čo tešiť. Teraz už utekám rýchlo pre starých rodičov a potom hor sa do jedla a tortičky ♥  Aké máte plány na dnešnú sobotu? Dúfam, že si ju užijete :) Zatiaľ sa majte krásne ♥

12 komentárov:

  1. Tvoje jedlá sú absolútne úchvatné! Vždy kliknem na článok len aby som sa mohla aspoň 2 minúty pozerať na fotky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och...cheesecake vypadá dokonale!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jee Lucinko, nechceš sem dát i recept prosím? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten vypadá skvěle! užívej si oslav!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaaaw! Úplně mi spadla spodní čelist! Vypadá úžasně!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju cheescaky, tenhle vypadá opravdu báječně:). Jsi šikovná!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. OMG!

    http://nosiinmiistacones.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mnam, to vyzera tak skvele ze hned by som si dala



    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť