piatok, 7. júna 2013

Food diary ♥

 Desiata a olovrant ♥ 
Melón je moja obľúbená zelenina (no beriem ho skôr ako ovocie) a za posledné tri týždne nebol deň kedy by sme ho nemali v chladničke. Tak sa často stáva, že práve melón je súčasťou mojej desiatej a olovrantu. Dneska som si ho urobila s bielym jogurtom poliatym medom, musli a nechýbala kocka čokoládky. 


Obed ♥ 
Na obed som mala niečo veľmi veľmi jednoduché a to 2 kopčeky ryže s čínou. (kuracie mäso+mrazená čínska zelenina+ omáčka v sáčku Čína) Je to veľmi rýchle jedlo, čo sa týka prípravy, keď náhodou nemáte veľa času. Ja si väčšinu jedál takto zjednodušujem a nepridávam veľmi veľa ingrediencií a už vôbec nevarím podľa receptov, pretože vždy niečo domrvím. Minule sme si so sestrou napr. spravili na kuracie mäsko omáčku Bolognese, takisto zo sáčku a tiež sa tomu nedalo čo vytknúť :) 


Večera ♥ 
Dneska som opäť podnikla potravinový nákup a chcela som si kúpiť niečo, čo mi oživí šaláty. Medzi zeleninkou som objavila baby špenát a hoci neznášam špenátovú polievku, tento baby špenát je fakt skvelý. Povedala by som, že je to také spestrenie šalátika, čo sa týka vizuálnej stránky a vôbec som ho tam necítila. Mimochodom, večera bola úžasná, ktorú vrelo odporúčam. V tejto veľkej mise šalátu sa nachádza: pokrájaná uhorka, paprika, mrkva, mladá cibuľka, baby špenát, 2 vajíčka uvarené natvrdo a (možno sa vám to nebude pozdávať, keď si to takto prečítate) tresčia pečeň vo vlastnej šťave. Ja pečene nemám rada, nejedávam ich, toto je naozaj jediný prípad, kedy to zjem, pretože v tejto kombinácii je to naozaj skvelou večerou. Ja to mám veľmi rada :) Samozrejme dezert v podobe jogurtu s medom a tekutou čokoládou nesmel chýbať. 


Čo dobrého ste papali dneska Vy? Aké máte plány na piatkový večer?
Ja sa utekám učiť, posledná skúška budúci týždeň predo mnou, len sa mi vôbec nechce :( Jediné, čo mi pomáha je predstava prázdnin, voľna a slnka.
Užite si dnešný večer ♥ 

19 komentárov:

  1. fuu..my sme dnes robili 10x pizzu v domácej piecke :D:D tak si asi vieš predstaviť ako vyzerá teraz moje brucho :D a práve teraz jem tiramisu s jahodami :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čože??? tak tomu by som veru neodolala :D kašlať na brucho, hlavne, že si sa dobre napapala :) Pizzu zbožňujem :) Že skvelé jedlá. Ďakujem, ale momentálne tie tvoje znejú 100krát lepšie :D

      Odstrániť
  2. a zabudla som napísať, že samé skvelé jedlááá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam!! Dostala jsem děsnou chuť na rýži :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty brďo :) (na víc se nezmůžu,úžasný)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. variť jedlá zo sáčkov a balených omáčok nie je veľmi zdravé. všade samé konzervanty, dochucovadlá, farbivá... keď to človek preženie môže to dopadnúť zle, ja o tom viem svoje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, že to nie je práve najzdravšie, no existujú aj škodlivejšie jedlá, ktoré ľudia denno-denne jedávajú a že si to raz za čas urobím, mi nejak nevadí :) Keby som to jedla denne alebo 4krát do týždňa tak je to iné.

      Odstrániť
    2. nikdy nevieš, ja som si raz po pol roku dala paprikové ofarbené dochutené chipsy a na ďalší deň som sa zobudila so žihľavkou ... to len tak, každý deň sem pridávaš ovsené kašičky a zeleninky a zrazu na koniec príspevku napíšeš ako si jedla hotovú omáčku :D :D zarazilo ma to, proste sa mi to k tebe nehodí

      Odstrániť
    3. jasné, ja chápem :) Aj tak dakujem, že si mi to napísala, lebo nevedela som, že aj také niečo sa môže stať.

      Odstrániť
  6. Krásně si papáš!:) Úplně ukázkový:)
    Já dneska měla k obědu i k večeři mrkvovo jablečný salát!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ked si počas dňa ešte udzobávam z čokolády, tak to moc ukážkové teda nie je :D A ako si si ho urobila? Len si si nastruhala obe a ešte niečo k tomu? :)

      Odstrániť
  7. bože, nádherné fotky až mám z toho opět hlad!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetko vyzerá úžasne ale na to prvé som dostala takú chuť, že zajtra si bežím kúpiť melón♥ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. parádní fotky :) ještě, že už jsem po večeři - prokládaná cuketa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nechceš sa nasťahovať ku mne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. přijde mi taková malinká ta snídaně .D ale vypadá to krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto nie sú raňajky :D na raňajky som mala ovsenú kašu pod týmto príspevkom :) Toto je desiata a olovrant. U vás sa tomu povie svačinka :D

      Odstrániť
  12. Sice sem teď dojedla svůj salát a žampionový krém, ale z těch fotek mám akorát zas hlad! :D :) Vypadá to lahodně! :)

    OdpovedaťOdstrániť