piatok, 7. júna 2013

Friday ♥

Včera by som si ani nepomyslela, že dneska sa zobudím do tak nádherného, slnečného a teplého rána. Hneď mám o jeden dôvod viacej na úsmev. Druhým dôvodom na úsmev bolo dokonalé začatie rána s naozaj dobrými raňajkami, o ktoré sa teraz s Vami chcem podeliť :). Že to bude ovsená kaša, to je snáď jasné. Moje obľúbené predsa ♥ No zmenil sa môj spôsob prípravy a vyhovuje mi takto omnoho viacej. Mám pre Vás aj tip, ako bude chutiť kaša lepšie. V prvom rade chcem povedať, že ovsené vločky som si vždy pripravovala tak, že som sa ráno zobudila, odvážila si 50gr vločiek, zaliala ich 150ml vody a 150ml mlieka a varila. Už tri dni si robím vločky inak a to tak, že večer si v hrnci, v ktorom budem ráno vločky variť, odvážim 50gr vločiek, zalejem ich 50ml mlieka a 50ml vody a dám na noc do chladničky. Ráno ich vyberiem, vločky sú krásne napučané, postavím na sporák, dolejem 100ml vody a 100ml mlieka a miešam miešam pokiaľ sa mi nevytvorí hustejšia kaša. Ja totižto zbožňujem hustú kašu :). Ďalším mojím tipom je, že na kašu si dáte jogurt. Strašne mi to chutí, práve preto to aj odporúčam :). Dneska som si moju kašu ozdobila ananásom z konzervy (mali sme doma len jablká a melón a to som si tam dávať nechcela), posypala kokosom, jogurtom a poliala čokoládou (kakao+voda). Čo si nemôžem nechať pre seba, sú tie najlepšie vločky, ktoré som zatiaľ jedla a odporúčam ich vyskúšať úplne každému! Mnohí z Vás ste ich už určite chutnali, tak asi so mnou budete súhlasiť. Ovsené vločky z M&S sú proste najlepšie. Sú jemné, sypké, naozaj vynikajúce. Bohužiaľ sa mi dneska minuli :( Každopádne dúfam, že som Vám vnukla aspoň nejaký ten dobrý tip, ktorý vyskúšate :) Krásne ráno prajem ♥♥♥

Ovsené vločky z M&S ♥

10 komentárov:

  1. Přesně tyto MS vločky také snídám :)..jdu si koupit ananas, ať mám zdravou snídani ;)
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za tip, snídaně vypadá prostě nádherně. Máš to taky nádherně nafocené =o) Hned bych si od Tebe nechala kaši uvařit <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Snídaně vypadá božsky :) A tyto vločky jsem ještě neměla, ale můžu doporučit i vločky z Lidlu, jsou taky jemné ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že som tento komentár nevidela ráno ked som odchádzala :/ Kúpila som si totižto tiež také jemné v DM tak som zvedavá :) No potom určite vyskúšam, ked ich miniem, tieto, ktoré odporúčaš ty :)

      Odstrániť
  4. úžsné :) ovesnou kaši mám ráda jen overnight, po rádu nechci nic teplého :D mám většinou chut na vychlazenou snídani:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som takisto uplne prepadla ten overnight kaši, ale teraz ako som si kupila tieto vločky, tak som nemohla proste odolať varenej kaši, lebo z nich je uplne najlepšia :) Práve preto, aby tam bolo niečo studený som skusila jogurt :)

      Odstrániť
  5. vypadá to moc moc pěkně! :)

    OdpovedaťOdstrániť