streda 19. júna 2013

Hot sunny day ♥

Ahojte :) Ako sa máte? Užívate si slniečka? Už ste sa boli niekde kúpať? Ja sa chystám zajtra s kamarátkami, takže sa veľmi veľmi teším, že ich po dobe konečne uvidím. Hlásia horúce počasie, tak prečo to nevyužiť :) Máte už po škole, či sa v nej ešte trápite? Mne sa škola už oficiálne skončila a včera som si bola dať zapísať poslednú známku, takže som neskutočne rada, že konečne môžem začať s oddychom, hoci viem, že vždy si niečo nájdem, do čoho by som sa pustila. Zachvíľku ma čaká napríklad také kosenie, čo naozaj neznášam, no keď to neurobím ja, tak zrejme nikto. Predtým si však idem doplniť energiu skvelou desiatou, ktorú som si pripravila. Po dlhej dobe sa nám doma opäť objavilo avokádo, ktoré som využila a pripravila si avokádovú nátierku, ktorú vrelo odporúčam. (avokádo rozmačkáte vidličkou, pridáte cesnak, korenie a soľ podľa chuti). Spolu so zeleninkou priamo zo záhrady to ani nemôže chutiť lepšie.
Utekám sa napapať a hor sa do kosenia! Krásny deň Vám prajem ♥

Ovsená kaša s lesným ovocím a jogurtom ♥
Chlieb natretý avokádovou nátierkou + zeleninová obloha ♥

10 komentárov:

  1. Já už se pěkně sluním bez školy měsíc:)
    Koupat se asi půjdu v pátek, zítra mám zápis na vysokou školu (už!!nechápu..)
    Avokáda jsem si včera koupila, tak čekám, až mi trošku změknou a jdu dělat nějakou guacamole nebo tak:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam) - i já si dělal pomazánku s avokádem))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása! Kéž by se ty Tvé fotky daly vytisknou na jídlotisku a rovnou sníst xD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To Ti závidím, mě ještě čeká poslední zkouška :( Tak pořádně užívej volna a relaxuj! :)
    Avokádu jsem předevčírem dala druhou šanci a prostě mi nechutná.. Jinak jsem na snídani měla skoro to samé :D jahlovo-ovesnou kaši s jogurtem, lesním ovocem a pekanovými ořechy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam mňam, idem si asi spraviť niečo dobré pod zub!
    BTW ja som momentálne v UK a my to tu máme nejak stále na mikinu :)... ň
    Čiže celkom závidím všetkým na SVK & ČR :)

    zlrocksisters.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila, máš dokonalé fotky jídel :)
    Jinak ti přeju příjemný oddych od školy, co vůbec studuješ? :)
    A zeleninka a ovoce ze zahrádky je nejlepší, nedá se to srovnat se supermarketem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujeeem :) Takýto komentár vždy poteší :) Študujem Anglický jazyk a literatúru a s tou zeleninkou máš úplnú pravdu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bože, ako to robíš, že vždy keď tu prídem, tak mi tečú slinky?:) Tú avokádovú nátierku by som si hneď dala!
    A závidím Ti to kúpanie, ja ležím v deke doma s horúčkami, tak dúfam, že mi to skoro prejde.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj :) zvu tě ke mě na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňam mňam, tak ten chlebík vyzerá chutne. Raz v živote som skúšala avokádovú nátierku, no nejak mi nevyšla a chutila čudne.

    OdpovedaťOdstrániť