štvrtok, 20. júna 2013

Ice coffee recipe + Food diary ♥

Pre milovníkov kávy ako som aj ja sama, prinášam recept na Ľadovú kávu, ktorá vás osvieži v tak horúci deň ako bol ten dnešný. Na prípravu a potrepanie všetkých ingrediencií potrebujete shaker, no ak žiadny doma nemáte, nezúfajte, pretože veľmi dobrým pomocníkom je nádoba na zaváraniny, ktorá poriadne tesní. Postup: Do nádoby si dáte 1,5čl instantnej kávy, 1čl cukru, 2dl mlieka (môžete pridať aj vodu) a poriadne pretrepete cca 1-2 minúty. Do pohára si dáte kocky ľadu a zalejete kávou. Je to úžasné a osviežujúce :) Máte radi kávu? Čo najradšej pijete v horúce letné dni?

   ♥ Food diary ♥
     (len hlavné jedlá)

Ovsená kaša s mrazeným lesným ovocím ♥

Cestoviny so šampiňónmi a zeleninovým šalátom ♥

Zeleninový šalát so šunkou a mozzarelou ♥

Dneska som mala sedieť, oddychovať a hlavne sa opalovať na kúpalisku, ako som písala v minulom príspevku. Bohužiaľ plány sa na poslednú chvíľu zmenili, čo ma dosť mrzelo a dnešný deň som trávila doma. Celý deň som robila niečo v záhrade, no umierala som od tepla, pretože dnešný deň bol fakt horúci.
Ako ste ho trávili vy? 

11 komentárov:

  1. Zase jsem si dneska říkala u svého odpoledního šálku kávy, že to ledové by bylo lepší :D kávu miluju a zítra zkusím...
    Máš krásné fotky jídel, čím fotíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskušaj :) Ja tiež ráno začnem touto kávičkou :) Fotím obyčajným digitálnym fotoaparátom zn. Canon Powershot SX150IS. Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. nádherné fotky jídla a kávičku určitě zkusím! já jsem byla taky doma a navíc s cácorkou, což je mazec,protože se po dvou hodinách nudí a pak do večer prudí....už aby se dalo jít na procházku!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty těstoviny vypadají krásně :)
    Jo já ledovou kávu teď v práci (v kavárně) dělám (pro sebe :D) pořád!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juuuu :) ledovou kávu piju poslední dobou denně, hlavně ráno :D a půl litru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. teda s tou zavařovací sklenicí je dobrý nápad!:)
    kafe můžu v jakékoli podobě!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ledovou kávičku bych si dala hned. :P
    Jinak ta konzistence ovesné kaše se mi moc líbí. V jakém poměru vločky:mléko (voda) ji děláš? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Večer si 50gr vločiek namočím do 50ml mlieka a 50ml vody a ráno, ked ich idem variť pridm 100ml mlieka a 100ml vody a varím a miešam do úplného zhustnutia :) Podľa mňa záleží aj na vločkách, ja nemám rada tie veľké, preto si stále kupujem tie najmenšie, tie sú úžasné a jemné :)

      Odstrániť
  7. já dodám jen mňam ♥ to vystihne vše :D... fotky zase dokonalé jako vždy) krása

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ocino vždy v takéto horúce dni robí ľadovú kávu a to by som nebola ja, keby som sa na ňu nevrhla :3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. My dnes dostaly chuť v práci s kolegyní a jelikož jsme neměly šejkr, použily jsme office termosku na služební cesty. A posloužila dobře :D

    OdpovedaťOdstrániť