pondelok, 10. júna 2013

Lunch & Dinner ♥

 Cuketové špagety so zeleninovým šalátom  ♥

"Recept" je veľmi jednoduchý. Ani sa to nedá nazývať receptom, len som si chcela urobiť niečo nové.
Postup:
Najskôr som si dala uvariť špagety. Keď boli špagety uvarené, nastrúhala som si cuketu, ktorú som následne dala na panvicu a spolu s kukuricou trošku "opekala" asi zhruba 5 minút. Pridala som špagety a všetko spolu som na panvici piekla ďalších 5minút. Všetko sa krásne zmiešalo a vznikli pekné, zelené cestoviny. 
Zeleninový šalát 
Uhorka, paprika, cuketa, paradajka, mladá cibuľka, kukurica, baby špenát. Trošku osolila, okorenila a podávala spolu s obľúbenou chilli omáčkou  ♥.


Šalát "MIX" s knäckebrotmi  ♥

Opäť ma ovládla improvizácia a musím povedať, že sa mi naozaj vydarila. Na tomto šaláte som si neskutočne pochutnala. 
Postup:
Na panvici som si opiekla mrkvu a cuketu, pridala štipku sójovej omáčky, čierneho korenia a posypala som si to korením na kura (ja si zvyknem zeleninku, ktorú varím takto, trošku posypať týmto korením, pretože to dodá veľmi dobrú chuť, avšak ak chcete, robiť to nemusíte). Keď to bolo mäkké, vypla som to. Trošku som počkala, kým to vychladne a keď to bolo vychladnuté, poukladala som to na dno nádoby. Ako druhé som do misky pridala nakrájané paradajky a baby špenát. Nakrájala som si tofu na malé kocky, ktoré som pridala do šalátu. Celé som to zasypala kukuricou, mladou cibuľkou a na vrch som poukladala uvarené vajíčko na tvrdo. Pridala som obľúbené fazuľky v chilli omáčke a podávala spolu s troma knäckebrotmi a (áno zase) chilli omáčkou


Teraz ma čaká kávička a hor sa do učenia! Aký ste mali deň? :)

10 komentárov:

  1. Zase tak krásně naaranžované :) Salátek s vajíčkem si udělám zítra k večeři :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam :) :)
    ať jde učení od ruky !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné to máš! :) Až jsem dostala chuť na vajíčko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to chutně! :) Ty špagety musím zkusit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. opět to vypadá krásně), když to vidím, mam na to šílenou chuť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šmankote to je nádhera :))koukám, že máš ráda kukuřici, taky jí zbožňuju :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na tvoj blog má človek zákaz vstupu hladný! :D Vyzerá to perfektne :)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovedaťOdstrániť