streda, 19. júna 2013

Lunch ♥

Na tento obed som sa nechala inšpirovať fotkou, ktorú som našla na niektorom z tumblr. Milujem si prezerať takéto typy obrázkov a mám ich poukladaných v počítači naozaj veľa. Jeden sa mi tak strašne zapáčil, že som sa snažila niečo podobné si pripraviť. Samozrejme, výsledok sa nepodobal, ako inak, no ja som sa najedla až až a naozaj mi to chutilo. Kuskus je u mňa úplný TOP. Ako dezert som si dopriala nanuk, bol fakt skvelý, no chcem si prichystať cez víkend nejakú domácu zmrzlinu, takže sa musím popozerať po dobrých receptoch :). Podvečer (ešte stále slnko pieklo) som sa bola prejsť s kamarátkou a so psíkom, potom sme ho odložili doma, lebo ledva dychčal, trošku sme si zabehali, takže som prežila naozaj dobrý večer :) Čo ste dneska robili vy? :)


Ako som si obed pripravila? 
Na dno som si nakrájala kapustu, na kapustu uhorku, potom mrkvu, šalát, obrovskú paradajku a na vrchu môžete vidieť hlivu upravenú len jednoducho na prírodno na vode, cherry paradajky, avokádo a milovaný kuskus. Strašne jednoduché :)



Ktorý obrázok ma inšpiroval? 


Dobrú noc prajem ♥

9 komentárov:

  1. není ti líto to papat?:))) máš to vždycky tak krásný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie :) s väčšou radosťou sa do toho púšťam :)

      Odstrániť
  2. Já se učila a v tom horku je to fakt za trest :(
    Ten oběd vypadá naprosto úžasně!! Hlavně ta hlíva! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam) - já hlívu ústřičnou nikdy nejedla, ale vypadá to božsky)... včera jsem přišla z práce domů, zacvičila si udělala si zeleninový salát a v 8 sebou plácla do postele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hlívu jsem nikdy neměla .. pouze šmakouna s příchutí hlívy a byl moc dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera:)Hlívu bych chtěla hrozně zkusit:)

    OdpovedaťOdstrániť