pondelok 17. júna 2013

Monday morning ♥

Krásne ráno ♥
Vonku je hrozne hrozne teplo a viem to preto, pretože hneď ráno o šiestej som utekala so psom na venčenie. Zobudili sme asi celú ulicu, pretože všetky psy štekali ako divé, no nevadí. Spojili sme príjemné s užitočným a chôdzu vystriedal aj beh. Nebolo to dlho, len cca 30 minút, no ako ranné prebudenie jeho aj mňa to stačí. Už sa neviem dočkať, kedy mi prídu botasky na behanie. Predsa len aj chodenie, venčenie, cvičenie a aj behanie bude príjemnejšie v poriadnych topánkach. Keď som sa vrátila, urobila som si obľúbené raňajky (ako inak ovsenú kašu), no aby ste videli, že nejedávam len to, cez víkend som si urobila na raňajky praženicu z troch vajíčok a pažítky + zelenina. Musím však povedať, že také raňajky si najbližšiu dobu zrejme neurobím, pretože ma to nezasýtilo a skôr sa mi to hodí ako skvelá večera. Kaša na tretej fotke bola mojimi dnešnými raňajkami, hoci vyzerá veľmi veľmi čudne, bolo to dobré :D Chia semienka si zvyknem na noc zaliať mliekom, jogurtom alebo oboma a do rána sa z nich vytvorí dobrá gélová tekutina, ja to mám naozaj rada. Dneska som si ňou zaliala kašu. Na teraz je to všetko, pekný začiatok týždňa Vám prajem ♥
Ovsená kaša s morušami

Čokoládová ovsená kaša s lesným ovocím a morušami, zaliata mliekom s chia semienkami (cez noc v chladničke)

Na záver malá inšpirácia   ♥


13 komentárov:

  1. Krásné fotky zase:)
    Máš zlatého retrvíra?:) viděla jsem na insta:)
    já mám taky, ale je už jí teda 9..ikdyž se na to bohužel moc nechová!:D zrovna dneska ráno mi lovila bažanty na poli..jak malá:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aká zlatá :D:D aspoň sa vyšantila v tomto peknom počasí :D mohla by si dať na Instagram fotku :) kukla by som sa na nu :) A nie nie nemám, ja mám Slovenského čuvača a má len 6mesiacov no vzrastovo može vyzerať ako tvoj 9ročný :D hrozne rýchlo rastie a sem tam má záchvat hryzenia a vtedy neviem čo s ním :/ on sa chce hrať ale už niekedy to nie je vobec smiešne :D

      Odstrániť
  2. krásné poledne... ani nevím, kdy naposledy jsem měla jinou snídani než tu ovesnou :D (dnes rýžovo ovesná kaše s ovoem a lžící řeckého jogurtu) mě to slané ráno nedělá dobře(... ale super typ na večři vajíčka mám jinak moc ráda), když si dělám vajíčka dávám si to nich trochu vody a pak je rozšlehám vydličkou jsou takové nevím lepší :D, ale moc často si je nedělám(... krésn fotky mám chuť na ovocný mléčný koktejlík) a taky mi to přípomíná, že si musím koupit lepší boty na běhání :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj to je super nápad to s tou vodou :) ja zvykávam inak trochu mlieka a tiež je to také lepšie. Ja mám rada aj slané, pokiaľ je to chlebík s nátierkou, ale tieto ovsené, to je proste lahôdka že si bez toho deň neviem predstaviť :D tiež ti prajem pekný zvyšok dňa ;)

      Odstrániť
  3. Jaké botky na běhání sis objednala? :) Jinak kašička úžasná jako vždy, u tebe to ani jinak nejde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne jednoduché biele adidas botasky s bledo-ružovou podrážkou :) Určite sa tu objavia potom, dufam, že aj boty aj oblečenie mi bude dobré :/

      Odstrániť
  4. Než jsem si rozklikla Tvůj příspěvek, tak na tom malém obrázku to vypadalo, jako kdybys na té kašičce měla červené fazole :D Ale zblízka vypadá moc dobře! :) Vajíčka na snídani a vůbec slané snídaně moc nemusím...
    Já dneska měla na snídani taky ovesno-rýžovou kaši jako Monique :D s mangem, jahodami, mandlemi a jogurtem, ale tentokrát ve skleničce od arašídového másla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tolik sladkých jídel a tolik růžový barvy - to je přesně něco pro mě :) my máme naštěstí u domu zahradu, takže ráno stačí našemu pejskovi otevřít dveře a on se proběhne na zahradě :) a venčit ho jdeme až odpoledne nebo k večeru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moruše jsem nikdy neměla.. Jak chutnají? Vypadají jako červíci :D Tvé kaše jsou vždycky naprosto fotogenické :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh :D v skutočnosti vyzerajú uplne ako maliny len su dlhšie :) a sú strašne sladké, ale veľmi veľmi dobré, no prejedla som sa ich úplne a hlavne mám celé fialové ruky a nechty :D

      Odstrániť