nedeľa 23. júna 2013

Random photos ♥

Ahojte :) Ako trávite víkend? Boli ste sa niekde kúpať? Užívate si leto? :)
Ja som sa včera vybrala veľmi neplánovane s kamarátkou na kúpaliko, prvýkrát v tomto roku som sa opaľovala, takže som rada, že som chytila aspoň nejakú farbu, hoci som sa riadne pripiekla :D Nečakala som to, pretože hlásili polooblačno a ono sa to ani tak nezdalo, že to slniečko tak pečie, skôr bolo častejšie zamračené. Trošku som to podcenila, ale nevadí. Pri písaní tohto príspevku si vychutnávam úžasnú ľadovú kávu Robili ste si ju? Prinášam zopár random fotiek a takisto zopár fotiek z Instagramu, kde ma môžete sledovať pod menom: @luciborbelyova. 

Včerajšie raňajky pred odchodom na kúpalisko: ovsená kaša s egrešmi a morušami ♥
Zbožňujem svoje plavky ♥ 
Prišli mi botasky na behanie ♥ Sú úžasne pohodlné a ten rozdiel medzi normálnymi a takýmito Vaša noha určite pocíti.
Menšia desiata: Knäckebroty natreté syrovou pomazánkou a uhorkami ♥
1. Pretože ísť do školy a odísť domov bez cappuccina a croissantu je u mňa nemožné
2. včera na kúpalisku 
3. so psíkom chodím každé ráno o šiestej na 30-60min. prechádzku 
4. desiata: obľúbený tvaroh s mrazeným ovocím- lepšie si v horúci deň ani nedokážem predstaviť  
1. prvýkrát som jedla čerstvý kokos a veru, dalo mi riadne zabrať kým som prišla na to, ako ho otvoriť 
2. v jedno ráno, keď som sa chystala do školy a obloha bola takáto krásna  ♥
3. popri učení malá posila vo forme jabĺčka so škoricou a tvarohom  ♥
4. na prechádzke s mojím miláčikom  ♥

13 komentárov:

  1. plavečky ti jistě moc sluší, krásný random!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úchvatné fotky)... super boty na běhání)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky a tie plavky sú krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :) Bez ledové kávy nedokážu momentálně existovat :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš nádherného pejska :-) A ty plavky se mi moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super botky! :) Já bych je hned zaprasila :D Jinak moc pěkné fotečky a pejsek, užívej léta a volna, co to dá! ;)
    S čerstvým kokosovým ořechem jsem bojovala dopoledne :D Vzala jsem na něj nůž, přiložila ho čepelí na střed kokosu a pak paličkou na maso ten nůž "zatloukalaL :D no, celkem sranda, ale vyhrála jsem a aji nějakou tu kokosovou vodu zachránila! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to fakt? :D a podarilo sa ti to? :D ja som to tiež skúšala ale nešlo to :D potom nakoniec som si našla niekde na internete, že ho treba dať do mikrovlnky a nakoniec to začalo pukať, ked som to vybrala, tak som to nejak už otvorila potom :D ale tá štava vnútri je úžasná ♥ škoda len, že jej tam tak málo :/

      Odstrániť
    2. Nakonec jo, ale musela jsem udeřit fakt dost silně :D Kdysi jsem tím ořechem prostě hodila venku o dlažbu a on se rozletěl, ale právě že jsem pak neměla tu výbornou šťávu :( Takže dneska jsem šla na něj tímto způsobem :) A tu mikrovlnku též příště vyzkouším, to by mě nenapadlo! :D Snad mi v ní neexploduje :D

      Odstrániť
  7. Máš strašně krásného a psíka a všechny fotky ♥
    Elen

    OdpovedaťOdstrániť