nedeľa 9. júna 2013

Saturday and Sunday breakfast ♥

Dobré ráno ♥
Ako ste sa vyspali? Dúfam, že aj vy ste sa zobudili do tak krásneho a slnečného dňa ako ja a nemáte zlé počasie. Ako trávite víkend? Oddychom? Učením? V dnešnom príspevku môžete vidieť moje víkendové raňajky. Musím každému odporučiť ovsené vločky, ktoré som si kúpila keď sa mi minuli tie z M&S. Bohužiaľ, do toho obchodu by som sa dostala až tento štvrtok, keď idem do školy, no vydržať bez vločiek a ovsenej kaše takmer týždeň? U mňa doslova nemožné. Kúpila som si teda ovsené vločky v DM a sú vynikajúce!!! Veľmi veľmi sa podobajú tým z  M&S. Dokonca som ani nevedela, že je tam možnosť vybrať si medzi veľkými, veľmi veľkými a malými. Samozrejme, siahla som po tých malých, jemnučkých, ktoré mám najradšej :) Kaša z nich je úžasná a hlavne hustá :). Mali sme doma domáce jahody, ale ako isto viete, jahody treba jesť rýchlo, lebo sa môžu aj rýchlo pokaziť, tak som si ich aj v sobotu aj v nedeľu dala do kaše. Dneska som si spravila tak veľkú kašu, že som sa aj sama divila. Najedla som sa do sýtosti (aj viacej) a s plným žalúdkom sa môžem pustiť do učenia. Ako budete tráviť dnešný deň? :)

12 komentárov:

  1. krásné ráno Luc:-* nemáš tech kašiček už po krk?:D ovšem.. jsou krásné!
    vyspala jsem se dobře :) dnes jsem spala neobvykle dlouho, tak jsem ráda! něco málo jsem se naučit stihla :) ale spíš se poflakuju! a do M&S bych se ráda vydala, nikdy jsem v něm nebyla! domácí jahody můžeme jen závidět, nám je vzala voda a letos asi nic nebude:((

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mmm jahody.., tady každý den najdu snídanovou inspiraci :), jak to děláš, že to umíš tak hezky naaranžovat :)??
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kamča: Asi to bude čudné, ale práveže nie :D Dokonca práve včera som vravela mamine, že ja by som ich dokázala jesť aj na obed aj na večeru :D To je fakt jedlo, čo ma asi neomrzí nikdy. :) Tak to určite niekedy doň zajdi, pretože to množstvo užasných potravín, ktoré tam je, to je hotový raj :D Na jednej strane som trošku nahnevaná, že tuto je strašne maličké to oddelenie, mrazené veci tam nie sú napr. vôbec, no na druhej strane sa aj teším, lebo už teraz mám problém s tým , čo si mám kupiť :D To s vodou je fakt strašne :( Ľudia sa snažia, sadia si zeleninu, ovocie a všetko, starajú sa o to a prídu záplavy a všetka snaha vyjde na zmar :(

    MalaMacanda: Ďakujeem, som rada, že ťa to trošku inšpiruje :)) To ma veľmi teší :). A ako to robím? Ani neviem. Proste ma to baví a s radosťou sa púšťam potom do pekne "upraveného" jedla. Vždy ľúbim aj rodičov prekvapiť niečím pekne naservírovaným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Božee, mňam!! :) Ještě, že jsem právě po snídani a nemám hlad, jinak by to špatně dopadlo :D Po shlédnutí takobých fotek mě honí mlsná :) Máš to nádherný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmmmm, lahůdky! Taky jsem kdysi snídala vločky, dokud jsem nezjistila, kolik tuku obsahují. Takže s mírou :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vločky by som neprestala jesť ani keby obsahovali 100kg tuku :D Milujem ich a sú zdravé :)

      Odstrániť
  6. Mňam,možno bez toho jogurtu ale určite by som si dala!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takové ráno bych chtěla mít každý den! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné kašičky :) až je musí být škoda sníst, což? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hh ani nie :D s radosťou sa do nich púšťam :) a dakujeeem :)

      Odstrániť
  9. Mňam mňam! Veľmi pekny a príjemný článok dobre sa čítal a nakoniec tie krásne fotky ovsenej kaši(alebo kaše?) ktorú mám tiež veľmi rada.
    xo jajka :)

    OdpovedaťOdstrániť