štvrtok 6. júna 2013

Wishlist ♥

Dneska to bude len letný wishlist, keďže akosi neviem nájsť kábel od fotoaparátu. No nevadí, bude to trošku zmena od toho, čo tu býva tradične :) V poslednom čase sa snažím pravidelne každý deň venovať pohybu aspoň tých 30-50 minút. Viem, že to nie je veľa a ani pri tom veľa nespálim, no skôr mi ide o ten dobrý pocit, ktorý mám po cvičení a môžem povedať, že som spozorovala, že po cvičení mám omnoho viacej energie sa do niečoho pustiť :) Veľmi ma to začalo baviť a práve preto polovica z oblečenia súvisí práve s touto činnosťou. 

1. Športová obuv 
Bez nej sa poriadne cvičenie hádam ani nedá predstaviť a mne takáto obuv naozaj chýba. Strašne sa mi zapáčili práve tieto, tak uvidím, či si ich nakoniec kúpim. 

2. Športové tielko
Keďže moju celú športovú "výstroj" som si zladila do bielo-fialova, tričko by malo byť práve biele alebo fialové :)

3. Šortky
Aké by to bolo cvičenie, keby ste nemali na sebe pohodlné šortky. Ja jedny mám, no sú to také na domáce cvičenie, takže určite sa zíde niečo vhodné aj na verejnosť, keď si budem chcieť len tak rýchlo vyjsť von na prechádzku so psom. 

4. Fľaška 
Hádam to najdôležitejšie, čo by sme mali mať stále po ruke a nie len pri cvičení, ale takisto aj s prichádzajúcim letom. Keďže by som si počas leta chcela ísť občas von aj zabehať, určite mi nesmie chýbať nejaká fľaška.

5. Stojan na šaty
Tento stojan chcem už strašne strašne dlho, dúfam, že si ho v najbližšej dobe zaobstarám. Dokonale by sa hodil do mojej fialovo-bielej izby a konečne by som si naň mohla poukladať blúzky a topy :)

6. Šaty so strapcami
Strapce ma úplne dostali! Mám už jedno tričko z H&M a nosím ho neskutočne rada. Vidím to tak, že toto leto to bude moja mánia ♥

7. Kabelka so strapcami
Pri strapcoch určite zostaneme. Všade pozerám a zháňam nejakú peknú čiernu kabelku so strapcami, no zatiaľ som nenašla takú, ktorá by vyhovovala mojim predstavám. Iba jednu jedinú na e-bayi a aj to ju mali len v hnedej farbe :(

8. Čipkované šortky
Posledné z môjho wishlistu sú takéto biele čipkované šortky, no musia byť s vyšším pásom. :)

Čo poviete? Čo obsahuje Váš letný wishlist? :)

4 komentáre:

  1. Tu lahev bych potřebovala!:)
    Na léto, snad jen kupu šortek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry vyber, paci sa mi to naladenie na sport. Ja sa hybem uz dost dlho, ale stylom ako si spomunula ty, 30-60 min. Nejde mi o chudnutie, skor o to aby som bola fit a znelenivela. Je to super, a postava sa tiez spevnila. Takze nezalezi od toho kolko ale hlavne pravidelne.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) Úplne si to vystihla. Vždy je aj 10 minút lepších ako vôbec nič :)

      Odstrániť
  3. V GATE maju peknu ciernu strapcovu kabelku, chod pozriet:)

    OdpovedaťOdstrániť