štvrtok, 11. júla 2013

Beautiful morning with overnight oats ♥

Dobré ránko ♥
Po dlhšej dobe som si konečne urobila na raňajky overnight oats a už som aj zabudla, aké to je úžasné naštartovanie dňa. Milujem ich ♥ Večer som si to krásne pripravila a ráno sa do toho s najväčšou chuťou pustila. Ako si ich urobiť? Takže: Začínate 20gr ovsených vločiek, 100gr bieleho jogurtu s medom, potom 50gr bieleho jogurtu s medom a 2čl chia semienok, posypete kokosom (nešetriť), na záver som pridala ovocný jogurt a trochu vlašských orechov. Necháte odležať na noc a môžte sa tešiť na ráno :) Dneska som takmer celý deň neni doma, takže si utekám pripraviť "krabičkové" menu na celý deň :) Idem pomáhať starým rodičom oberať marhule, takže už sa ich neviem dočkať :D Vidím to tak, že budem viacej jesť ako oberať, pretože takéto letné marhule priamo zo záhrady zbožňujem :) Aké máte plány na dnes? :)


Krásny deň prajem ♥

11 komentárov:

  1. dobré ránko:) snídaní jsi mi připomněla, že si musím koupit kokos! a meruňky ti závidím už teď, to bude dobrot!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatiaľ nemám ešte nejaké recepty, čo by som z nich robila, ale hádam niečo nájdem :)

      Odstrániť
  2. Jsou marhule - meruňky že? :D Dnes jsem byla ráno taky nasbírat si je ne snídani :)
    Tak přeji krásný den a ta snídaně vypadá moc hezky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam meruňky (marhule) :D ty mám taky moc ráda... raději bych sbírala než seděla v práci a učila se nový program a nové zákony(( ble(... koukám, že sis koupila Dietu, jak se Ti líbí? Já ji mám určitě raději než modní klasické časpopisy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to ti teda nezávidím :( Kupila som si časopis prvýkrát a celkom sa mi páči :) Dosť ma prekvapilo, že je to dvojčíslo a má to cca tolko strán ako jedno číslo, pretože pred týždňom som držala v rukách v Tescu júnovú diétu a zdala sa mi taká istá alebo hrubšia. Ale dá sa tým časopisom dobre inšpirovať :) Budem si ho určite kupovať každý mesiac :)

      Odstrániť
  4. "marhule" taky miluju <3 Ty overnight oats musím zkusit, každý o nich teď básní!!!

    AdeleInBeautyLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ich skús, fakt to je to najlepšie z vločiek čo môže byť ♥

      Odstrániť
  5. Raňajky vyzerajú tak chutne, že ich niekedy musím skúsiť. A marhule :3 mňam. Začínam byť z tvojho blogu viac a viac hladná.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mnam !:) a dietu čtu hrozně ráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mnaaaam raňajočky!! :D ten časopis mi pripomína že som si ešte nekúpila nové číslo diéty!! :D

    OdpovedaťOdstrániť