utorok, 16. júla 2013

Beautiful morning ♥



Ako sa máte?? Ako trávite celé dni? :) Dúfam, že dobre a užívate si dobrého počasia :) Priznám sa, že ja som tento rok bola na kúpalisku len dvakrát, ani som sa vôbec neopalovala, čo robím naozaj rada, takže z tohto hľadiska som trošku sklamaná, ale inak som spokojná :) Hoci som si nenašla brigádu v pravom slova zmysle, chodím pomáhať do záhrady, zaváram ovocie a upratujem, takže rozhodne sa nenudím. Tento júl je skôr "pracovný", no v auguste máme toho naplánovaného toľko, že určite ubehne ako voda. Dneska idem do mesta, pretože by som si chcela pokúpiť nejaké letné oblečenie, tak veľmi dúfam, že nebude všetko vykúpené a niečo pekné tam na mňa počkalo :) Ráno som si spríjemnila ovsenou kašou, ktorá je nová a zatiaľ úplne naj-lep-šia! Určite Vám ju odporúčam, kúpila som ju v Tescu a stála cca. 2,80€. Kaša z nej je perfektná a hlavne hustá! Fakt som rozdiel medzi vločkami, ktoré som mala predtým a týmito zbadala hneď. Takže, keď sa Vám vločky minú, šup-šup si kúpiť túto. 



Aké máte plány na dneska? :)

15 komentárov:

  1. Boze, tvoje ranajky nemaji chybu! Zase mi delas chute :)
    MalaMacanda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta kaše by mi udělala opravdu nádherné ráno (ikdyž já mám nádherné ráno i se stokrát ošklivější kaší :D) :)) A brigádu závidím, užívej si ji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéééžiši Lucinko co mi to děláš :D Mám hladík!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prečo vždy keď prídem na tvoj blog, neskutočne vyhladnem?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. yummy snídaně ♥ na koupališti jsem taky ještě nebyla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. u teba aj len ovsená kaša vyzerá ako tá najlepšia delikatesa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, děláš mi chutě! Musím se jít najíst teď kvůli tobě :D
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam mňam mňam a ešte raz mňam! :) Si naozaj šikovná že vieš uvariť niečo také.:) Veľmi dobre to vyzerá a určite aj chutí!
    xo Jajka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to kouzelně...s těmi malinami a tak.. :) Dala bych si hned :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňam maliny) jsou krásné a mám na ně chuť)... Tesco dobroty mám moc ráda, ale tohle jsem ještě neměla budu se muset podívat do Tesca :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mnam ta kombinacia s malinami je uzasna!


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť