streda, 24. júla 2013

Food diary + Today´s workout ♥

Ovsená kaša zaliata bielym jogurtom s medom,
červenými ríbezlami a orechmi

Mliečna pochúťka
(rozmixovať červené ríbezle s mliekom, trochou bieleho jogurtu a medom)

Ryba Tilapia so zeleninovým pyré, miešaným šalátom
+
grilovaná cuketa a paradajky

Kuracie mäsko s grilovanou cuketou a fazuľkami v chilli omáčke

Ako ste strávili dnešný deň? Ako prežívate tieto horúčavy? Dneska bolo príšerné teplo, zdalo sa mi, že najväčšie za posledné dni, takže som celý deň trávila vnútri, pretože vonku sa nedalo ani dýchať :/ Nerobila som nič špeciálne, len som jedla a spala a zas jedla (snáď ste robili niečo zmysluplnejšie a zaujímavejšie ako ja). Videá a cviky, ktoré som  cvičila dneska nájdete nižšie :).





Pekný zvyšok dňa prajem 


7 komentárov:

  1. Mňam to jídlo! Proč mi to děláš miláčku :D mám hlad!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cuketu a lilek jím teď taky skoro každý den :). A...právě jsem hledala nějaké cvičení, takže dík za ty videa, určitě nějaké z nich zítra zkusím!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zase samé krásné ňaminky ♥ a ta ryba je naprosto krásná mě se vždy tak nějak rozpadne((( musím ji dělat vždy v troubě na pečícím papíře jinak to dopadá špatně((... super videa já jsem pořád ještě zaseknutá u Jill, ale už 3. lekce 30 DS dnes 7. den už se to blíží ke konci :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím sa ti priznať, že rybu mi vždy robí mamina, pretože ona ju vie urobiť naozaj perfektne a keby si ju robím ja takisto, tak aj tak nie je rovnaká :) Ona ju robí tak, že na malej panvici si dáš trošku masla a rybka sa v tom udusí. Je to naozaj perfektné a je úžasne šťavnatá :) Ale samozrejme aj tá z trúby je dobrá, tak si robím zas ja stále, lebo na tom nemám čo pokaziť :)

      Odstrániť
    2. šikovná maminka))... já si ji taky dělám na másle, ale na pánvicce se mi vždy rozpadne(( trouba to jistí :D

      Odstrániť
  4. Keď som prečítala, že mliečna pochúťka, hneď som si spomenula na môj prvý pokus robiť syrovú omáčku na cestoviny. A mama ju nazvala mliečková polievka :D. Lebo som dala oveľa veľa mlieka viac ako trebalo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno to vypadá tak nádherně... Těčou mi tu sliny :D

    OdpovedaťOdstrániť