utorok, 9. júla 2013

Food diary ♥

Ryba Tilapia s kuskusom a zeleninovou oblohou ♥ (obed)

Pohanka so šampiňónmi a cuketou ♥ (obed)

Cuketové placky ♥ (raňajky)
Potrebujete:
menšiu cukinu
3 vaječné bielky
40gr ovsených vločiek
soť, korenie a oregano na dochutenie

Postup: Cukinu si nastrúhate na pásiky. Všetky ostatné suroviny zmiešate v miske, pridáte nastráhanú cuketu a dobre premiešate. Plech si vysteliete papierom na pečenie a pomocou naberačky nalejete na papier pripravenú zmes. Pečiete v rúre a keď vidíte, že už vrchná strana je pekne upečená, plech vyberiete a prevrátite placky na druhú stranu, aby sa opiekli aj z tej druhej. Počkáte pár minút a vyberiete. Môžete opekať aj na panvici na olivovom oleji, pokiaľ máte veľmi dobrú panvicu. Ja som to chcela robiť tak, ale vôbec sa mi to nepodarilo, celé to prihorelo a v trúbe sa to krásne odlepovalo :) Určite odporúčam skôr pečenie v trúbe ;).  Ja som ich jedla na raňajky s kečupom a chlebíkom.

Kuskus so zeleninou a zapečená cuketa s cottage cheesom ♥ (dnešný obed)

Cuketa plnená cottage cheesom ♥
Potrebujete:
menšiu cuketu
1/2 balenia chilli cottage cheesu
soľ a korenie na dochutenie
olivový olej

Postup: Cuketu rozrežete na dve polovice a vnútro vydlabete. Vydlabané vnútro odložíte bokom do taniera a cuketu osolíte a okoreníte. Potriete ju olivovým olejom, položíte na plech vystlaný papierom na pečenie a dáte piecť do trúby. Pečiete cca 10-15 minút na 220°C, avšak si ju sledujte. Pokiaľ sa cuketa pečie, to vydlabané vnútro osolíte a okoreníte podľa chuti, pridala som aj trošku cesnaku a opekáte na panvici na troške olivového oleja. Keď to máte, odstavíte to z ohňa, aby to trošku vychladlo. Keď vyberiete cuketu z trúby, je vhodný čas, aby ste zmiešali cuketu na panvici s 1/2 balením cottage cheesu. Vzniknutú zmes naservírujete do opečenej cukety a podávate :) Ja som k obedu zjedla jednu naplenenú polovicu cukety a k večeri som si dala tú druhú polovicu.

Kuracie mäsko so zeleninou, cuketové "chipsy", 
jogurt s chia semienkami ♥ (večera)

Kuracie mäsko so zeleninou a zeleninovým šalátom ♥ (večera)

Mliečna desiata/olovrant ♥
Postup: Mrazenú lesnú zmes (100gr) si rozmixujete s 2dc mliekom a medom. 

Tilapia s opečenou cuketou a zeleninovým šalátom ♥ (dnešná večera)

9 komentárov:

  1. Koukám, že cuketu máš fakt hodně ráda, jen tak dál s novými cuketovými recepty : S cottage vypadá skvěle, určitě si ji takhle udělám :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. já bych měla hodně ráda všechno, tak krásně upravené!

      Odstrániť
  2. Ty jsi můj člověk! Cuketu bych taky jedla pořád! :) Aji do té mléčné svačinky bych ji dala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Říkala jsem že dnes už jíst nebudu, ale asi neodolám!<3
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty jídla vypadají moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam))... máš to naprosto dokonálé, krásné fotky, super papání)... cuketa je taky moje oblíbené jídlo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paráda :))) Zrovna včera jsem dostala cukety a vůbec nevím, co s nima :)) Tak se nechám inspirovat, fakt bezva!
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on WordPress
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on Facebook

    OdpovedaťOdstrániť