sobota 20. júla 2013

Food diary ♥

Kuskus s kukuricou a fazuľkou v chilli omáčke 
Grilovaná cuketa 
Červená repa a uhorkový šalát

Kuracie mäsko a hliva s fazuľkami v chilli omáčke
Kukurica, hrášok, paprika, paradajka a grilovaná cuketa

Overnight oats s ovocným jogurtom, kokosom a malinami

Pohankový nákyp s marhuľami
Potrebujete: 50gr pohanky, 100ml vody, 1čl masla, 1čl cukru, 1 vajíčko, 200gr marhúľ
Postup: Pohanku si uvaríte normálne podľa návodu a necháte odstáť v teple asi 20minút. Potom do pohanky primiešate maslo, cukor a žĺtok a zamiešate. Bielok vyšľaháte zvlášť v miske na tuhý sneh a pridáte ho k ostatným surovinám. Nakoniec pridáte nakrájané marhule a všetko zľahka premiešate. Ja som si menšiu zapekaciu misu vyložila papierom na pečenie (ak nechcete použiť papier, vymastíte zapekaciu misu maslom) a zmes vyliala do misy. Piekla som cca. 15minút na 180°C (ale ako stále píšem, treba to sledovať). Porcia: 1. 

Tvaroh s medom a makom
Červený melón

Tilapia so sladkou dusenou kapustou
Grilovaná cuketa, kapusta a fazuľky

Cuketový nákyp s paradajkami 
(recept doplním)

Ako ste si mohli všimnút, veľmi často jedávam cuketu a fazuľky v chilli omáčke. To preto, pretože sú to moje najobľúbenejšie prílohy k jedlám, bez ktorých sa nezaobídem. Hlavne tie fazuľky určite každému odporúčam. Dokázala by som zjesť naraz aj celú konzervu :) Čo sa týka pohankového nákypu, malo to byť na spôsob ryžového nákypu a keďže mám doma hrozne veľa pohanky, chcela vyskúšaťniečo nové. Musím sa priznať, že ma tento nákyp veľmi neohúril, ryžový je určite omnoho lepší, ale ak by ste sa náhodou rozhodli si ho pripraviť, odporúčala by som ho skôr na raňajky. S cuketovým nákypom ma prekvapila mamina a ten bol vynikajúci! Len čo doplním recept, rozhodne ho musíte vyskúšať. Je vynikajúci hlavne na večeru. Ja sa teraz pohodlne usadím na gauč pred môj obľúbený seriál 90210 a popritom si budem pozerať rôzne tumblr, ktoré sú úžasnou inšpiráciou. Aké sú Vaše plány na dnešný večer? :)

12 komentárov:

  1. ten pohankový nákyp může být dobrý ale máš pravdu, rýžový je lepší :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je barev!:) zaujal mě hlavně ten nákyp

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam všechno vypadá neuvěřitelně lákavě!!! :)
    všimla jsem si, že nemáš moc často klasické přílohy...já jsem třeba úplný opak :D vůbec bych nemusela maso,ale stačila by mi kopa brambor/rýže/těstovin s omáčkou a zeleninou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno. Máš pravdu :) Ja zemiaky nemám rada už odmalička, takže tie nejedávam napr. vôbec. Ryžu si občas dám, ale kuskus je príloha, ktorú mávam prakticky každý deň :) Milujem ho! cestoviny takisto zbožňujem, ale mávam a ne chuť len raz za čas. Nezasýtia ma tak dobre, takže hned vyhladnem ak si nenaložím riadnu kopu :D Ja som práve ten mäsový typ :)

      Odstrániť
  4. Krásně naaranžované a určitě moc dobré jídlo :) Recept na cuketový nákyp by mě zajímal, ne že by mě těstoviny a placičky nudily, ale chci zkusit něco dalšího :) A úplně chápu tvoji závislost na fazolích, miluju je :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno to vypadá úplně úžasně :) Ten nákyp zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak krásně nazdobené jídlo ♥ Kuskus jsem vyzkoušela poprvý asi před měsícem a teď je má nejoblíbenější příloha :) Fazole jsou výborné, hlavně do různých mexických, pálivých směsí.
    Zkoušela jsi někdy nějaký recept s cizrnou?
    A sleduješ 90210 někde online?
    Přeju krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recept som zrovna neskúšala, ale milujem ho (u nás je to cícer :)) a mne to najviac chutí ako príloha :) Tiež by som ho zjedla na kilá :) A áno, sledujem to online, pretože bohužiaľ to skončilo už :/ Môj najobľúbenejší seriál. Teraz to pozerám odznova už asi druhýkrát. Neomrzí ma to asi nikdy :) Ja to sledujem tuto: http://watchtheepisode.com/watch/90210/ Aj tebe krásnu nedeľu prajem ♥

      Odstrániť
  7. Cuketa je prostě nejdokonalejší, vždy a ke všemu! (Vím, už se zase opakuju :D)
    Ten pohankový nákyp vypadá zajímavě! Možná by to šlo aji s kuskusem nebo jáhlami, co myslíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne ako píšeš :) Určite by to šlo aj s nimi. Dokonca som minule na nete videla recept na kuskus vo forme overnight oats akurát že miesto vločiek tam bol kuskus :) Aj to može byť skvelé :)

      Odstrániť
  8. Mňam, pekné fotografie :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť