štvrtok 25. júla 2013

Good morning, Lovelies ♥

Dnešné ránko som si chcela spríjemniť niečím, čo nejedávam na raňajky takmer vôbec a to palacinkami. Mala by som to však zmeniť a takéto raňajky si pripravovať častejšie, pretože je to úžasné spestrenie rána a navyše, sú veľmi veľmi sýte, takže si ešte aj skvelo zamaškrtíte. Robila som ich podľa receptu od Terezky.

Na 3ks palaciniek potrebujete: 
30gr špaldovej celozrnnej múky
80ml mlieka
1 vajce

Postup:
Ingrediencie jednoducho zmiešate a robíte palacinky.
Nezľaknite sa, ak sa Vám bude zdať cesto riedke, tiež som si myslela, že sa mi nepodaria,
no skúsila som prvú palacinku a vyšla perfektne :). 

Tvarohová náplň s malinovým džemom:
Do tvarohu pridáte troška medu a 1čl džemu. Túto náplň odporúčam! Bolo to vynikajúce. 

Tvarohová náplň s makom:
Do tvarohu pridáte med a mak. 



Čo dobrého ste mali dneska na raňajky vy?
Akými raňajkami začínate deň najradšej?

Krásne ránko prajem 

9 komentárov:

  1. Tak tahle fotka mě ráno na Insta probrala. :D Nádhera. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají úplně skvěle! Mňaam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi tak šikovná!! Vypadá to luxusně jako vždy, úplně na to mám chuť :)) Akorát už jsem po snídani tak musím počkat do zítra :) Palačinky jsem neměla ani nepamatuji takže díky za připomenutí :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to môžem dakovať tvojmu blogu plnému inšpirácie ♥ Boli vynikajúce :)

      Odstrániť
  4. bože! prečo mi to len robíš? Teraz som sa naraňajkovala a zas som hladná :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Do restaurace s tebou:* dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty jo! Tos neměla publikovat! Jsou dokonalé! A takovou strašnou chuť na palačinky jsem dlooouho neměla! Zítřejší snídaně je jasná! :)

    OdpovedaťOdstrániť