piatok, 26. júla 2013

I ♥ Marks & Spencer!

Včera sme sa vybrali podvečer do mesta, trošku pobehať obchody a ak sa podarí, tak aj niečo nakúpiť. Zľavy síce ešte stále prebiehajú, no nekúpila som si okrem jedného oversize trička (šiat?) v H&M vôbec nič. Potom sme sa pobrali do McCafé, kde som objednala pre maminu Café Latte s croissantom a pre mňa Cappuccino s višnovým zákuskom. Celý deň som pomáhala v záhrade, takže som si dopriala sladkú odmenu :) Zákusok bol fantastický (ale to sú v McCafé všetky) a mamina nemala na croissant chuť, tak som zbaštila aj ten. Na záver som si nechala môj obľúbený obchodík Marks & Spencer, v ktorom ma oblečenie zatiaľ nikdy neoslovilo, no zato tie potraviny ♥... Áno. Tam dokážem stráviť aj hodinu. Teraz Vám ukážem, čo som si pokúpila. Sú tam moje overené obľúbené dobroty, ale takisto aj novinky, na ktoré som sama veľmi zvedavá, keď ich ochutnám. 

1. Rezance, 250gr 
cena: 1,49€
Moje obľúbené rezance, ktoré si kupujem do zásob stále, keď mám príležitosť.V balíku sa nachádzajú 4 hniezda a sú strašne jednoduché na prípravu, ktorá Vám zaberie zhruba 5minút. Sú výborné ako príloha k mäsku alebo zelenine, poprípade aj ako hlavné jedlo. Výborné by boli určite aj do polievky, no tak som ich zatiaľ ešte neskúšala. 

2. Portugalské sardinky v rajčinovej omáčke, 120gr
cena: 1,49€
Ryby naozaj zbožňujem a mám ich rada v akejkoľvek podobe, takže nikdy nepohrdnem ani tými v konzerve. Tieto sardinky som ešte nejedla, takže to bude pre mňa veľké prekvapenie. Mali tam na výber z viacerých rýb v konzerve, takže určite si každý príde na to svoje. Rozmýšlala som nad tuniakom vo vode a týmito sardinkami, nakoniec som siahla po nich, takže uvidím, či si ich kúpim aj nabudúce. Každopádne to, čo budem mať dnes na večeru je viac menej jasné :)

3. Drobivé hrubé ovsené sušienky, 300gr
cena: 1,65€
Ak sušienky, tak jedine tieto! Sú vynikajúce, sýte a zdravé. Keď chodím do školy a trávim tam takmer celý deň, vždy mám po ruke práve tieto sušienky, pretože po nich môžem siahnuť, keď ma pochytí hlad alebo chuť na niečo. Sú vynikajúce aj ako desiata či olovrant a veľkou výhodou je, že sú zabalené v krabičke, takže sa Vám v taške ani nerozsypú. Ak by bol náhodou niekto zvedavý, jedna sušienka má 245kJ. Naozaj ich odporúčam! 

4. Ríbezľové sušienky, 100gr.
cena: 1,59€ (kúpila som ich za zníženú cenu: 0,84€)
Tieto sušienky som ešte nejedla, takže som na ne naozaj zvedavá. Podľa krabice usudzujem, že budú na spôsob čajového pečiva a to mám naozaj veľmi rada. Ja som ich veľmi kupovať ani nechcela, pretože keď mám doma niečo "navyše", tak potom sa tomu ťažko odoláva a stále ma to ťahá k tomu, aby som si to dala, ale mamina ma presvedčila, aby sme to zobrali na ochutnávku a ešte k tomu keď to bolo aj za zníženú cenu, tak prečo nie :)

5. Čokoládová tyčinka s mentolovou náplňou, 36gr.
cena: 0,79€
Ako sa hovorí, to najlepšie na záver a v tomto prípade to platí. Na záver som si nechala tú najlepšiu čokoládku, akú som kedy jedla. Je to truffle, ktoré sa Vám doslova rozplýva na jazyku. Ja milujem mintové čokoládky a táto je z nich rozhodne najlepšia. Po tom, ako som ju jedla prvýkrát si ju kupujem takmer stále. Ak máte radi mentolové čokoládky, určite si neváhajte kúpiť túto. Určite nebudete ľutovať ♥

Zvykávate nakupovať v obchode Marks & Spencer?
Chutnali ste už niektoré z potravín, ktoré som si nakúpila?
Čo Vám chutí najviac a odporučili by ste mi to? :)

8 komentárov:

  1. Marks & Spencer naprosto úžasný obchod, především potraviny ! V Jihlavě bohužel potraviny nemáme, ale když jsem v Ostravě, jsem tam pečená, vařená... :) A vždy když také jedu na Slovensko přes Žilinu, tak jdu do MS jinak to nejde, vždy si koupím svou oblíbenou čokoládu, bez té většinou neodcházím...
    A mimochodem té tyčinky s mentolovou náplní jsem si ještě nevšimla, vždy kupuji větší balení takových sladkostí, ale tohle příště určitě koupím, přítel i ocko mají takové sladkosti velmi rádi... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani tu u nás nie sú :/ tiež musím zájsť až do mesta, kde študujem a tam je to strašne malinké, takže neviem si vyberať medzi toľkými, ale vždy sa niečo nájde :) ktorá je tá tvoja obľúbená čokoládka? :)

      Odstrániť
    2. Naprosto nejlepší je Swiss čokoláda, jako malé mi ji vozil strýc z Anglie a já když jsem na ni narazila jednoho dne v M&S, tak jsem si hnedka přičarovala tu chuť a od té doby nemohu odolat.... :)
      Je ale škoda, že se k nám nedostanou všechny produkty které mají ve Velké Británii... :(

      Odstrániť
  2. Zrovna dneska jsem u M&S byla :D Sice jsem si toho moc neodnesla, ale byla jsem z toho nadšená a plánuju pravidelné návštěvy :D Ty těstoviny se mi skutečně hodně líbí :) Já si koupila takovou hnědou omáčku, smoothie a jogurt a nemůžu se dočkat, až ochutnám :) A ta tyčinka vypadá taky strašně dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie cestoviny sú fakt úžasné :) Tak závidím, že tam máte vecičky ako smoothie alebo jogurty, to by som si určite kupovala hlavne do školy. V meste kde je najbližší MS také vôbec nemajú :/ Ani len mrazené veci, čo je naozaj škoda :/

      Odstrániť