pondelok 8. júla 2013

Instaphotos ♥

Ahojte! Ako prázdninujete? Pre mňa sú toto zatiaľ najhoršie a najnudnejšie prázdniny, takže dúfam, že sa to celé ešte trošku zmení a nakoniec prežijem pekné leto. Pevne verím, že vy si prázdniny užívate a dni trávite niekde pri vode a s kamarátmi :) Dneska len tak narýchlo fotky z instagramu, no môžem Vám sľúbiť, že mám vo foťáku aj fotky jedál, takže bude určite aj Food diary. K tomu pribudnú aj nové recepty, čo som skúšala, pretože ako som Vám už minule písala, dala som sa na varenie nových vecí a aspoň Vám ich môžem potom posunúť ďalej :) Denne nájdem na internete fakt skvelé jedlá, ktoré mi nedá nevyskúšať. Tento týždeň si chcem po prvýkrát kúpiť aj časopis Diéta, pretože som o tom časopise počula len samé chvály a tiež, že obsahuje dobré recepty a skvelé tipy. Kupujete si ho niekto? :) 

 
Pekný večer ♥

5 komentárov:

  1. Krásné! I tobě krásný večer ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juu), super fotky)... jooo Dietu si kupuji přemýšlela jsem i o předplacení)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je škoda, že si prázdniny neužíváš, takovej krásný čas :) Moje minulé léto nebylo podle mých představ, takže teď si to užívám, koupačky, grilovačky...s kamarádama. Tak koukej taky někoho vytáhnout a honem k vodě :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť