sobota 20. júla 2013

Overnight oats trochu inak ♥


Dobré ránko ♥
Ako sa máte? Ako trávite svoj voľný čas? Na brigáde alebo s kamarátmi? :) Ja som bola tento týždeň aj na kúpalisku s kamarátkou a fakt to bol úžasný deň :) Veľmi sme si ho užili. Tento týždeň sa chystáme tiež, takže sa veľmi teším. Dokonca, veľkou novinkou, ktorú som tu ani nespomínala je, že každú nedeľu budem chodiť so svojím psom na výcvik. Som veľmi zvedavá ako sa bude správať v prostredí, kde bude viacej psov pokope. Dúfam, že mu to na tom výcviku pôjde, chcela by som ho naučiť aspoň na základnú poslušnosť, aby sme to s ním nemali ťažké, keď bude mať viac rokov a 80kg :D. Zajtra je náš prvý deň, tak hádam to bude super :). Dnešné ráno som začala s overnight ovsenou kašou. Studenou a osviežujúcou, ktorá v teplom počasí dokáže spríjemniť moje ráno :) Dneska som si ju však pripravovala trošku inak ako tradične.

Postup: Večer si ovsené vločky (50gr) uvaríte v 250ml vody, aby vznikla hustá kaša. Pridáte med, podľa vlastnej chuti. Do väčšej nádoby som na spodok vložila červené ríbezle a na ne vyliala 1/2 uvarenej ovsenej kaše. V menšej miske som si zamiešala 100gr bieleho jogurtu s 2čl chia semienok a medom a "zmes" vyliala do veľkej nádoby na ovsenú kašu. Posypala malinami a poliala zvyšnou ovsenou kašou. Opäť som si v menšej miske zamiešala 50gr bieleho jogurtu s medom a naliala na ovsenú kašu. Celé som si to na záver posypala malinami a červenými ríbezlami. Dala na noc do chladničky a ráno sa do toho pustila. Kúzlo overnight ovsených vločiek je v tomže do nich pridáte hocičo a aj tak budú chutiť neskutočne! Ovocné jogurty, biely jogurt alebo rôzne druhy
ovocia... je nekonečné množstvo možností :) 


Krásny deň prajem 


12 komentárov:

  1. vyzerá to tak chutne :). Tie si určite spravím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam vyzerá to neskutočne, už si musím aj ja konečne chia kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá báječně! Cokoli s medem mi chtná a chia semínka už musím vážně vyzkoušet :)
    MalaMacanda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oo to vypadá tak výborně!:) ten červený rybíz v tom musí chutnat skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já to mám půl na půl.. Půlku prázdnin na brigádě, zbytek s kamarády a přítelem :-)) Já jsem si zamilovala ovesnou kaši s rybízem ♥ Nejlepší

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Always delicious dishes ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj Lucí, výcvik bude supr :P já mám psa maličkýho,tak to nemá cenu:D a ta kaše? boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám taký pocit, že aj ja by som mala zájsť so psom na nejaký výcvik ale bojím sa, že by mi tam urobil hanbu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D ja sa toho nebojím, pretože viem že mi ju urobí :D ale kašlem na to, lebo na to tie výcviky sú, aby sa naučil :) Troška strápnenia pred cudzími ľudmi nikomu neublíži :D

      Odstrániť