streda 3. júla 2013

Recipe: Easy homemade bread for breakfast ♥


Dobré ráno :) Ako sa máte? Ako prázdninujete? Ide zatiaľ všetko podľa Vašich predstáv? :) Ako som si tak včera behala po internete, našla som úžasný recept, ktorý som sa rozhodla hneď dnes ráno vyskúšať. Ide o veľmi rýchly spôsob, ako si upiecť doma na raňajky "chlebík" len z troch ingrediencií. Je to ľahké, zdravé a úplne perfektné na raňajky. Natrela som si ho tvarohom (tvaroh dochutiť soľou a korením podľa chuti) a s ním to bolo úplne úžasné. Ako dezert (musí byť ak mám slané raňajky) som mala jogurt ochutený medom a makom (v poslednom čase med a mak spolu s jogurtom a tvarohom mám každý deň, milujem to ♥). Akými raňajkami ste začali dnešný deň vy? :)


Ingrediencie, ktoré potrebujete na 2 ks chlebíka:
1 bielok
1 PL múky
1 PL ovsených vločiek

Postup:
1. Všetky ingrediencie dáte do misky.
2. Vyšľaháte ich ručným mixérom.
3. Pomocou naberačky som si vytvarovala dva chlebíky.
4. Dáme piecť do trúby na 6 minút pri teplote 225°C a chlebík je hotový :).


Pekný deň Vám prajem ♥

13 komentárov:

  1. a na pánvičce by to nešlo? :-) Jinak pěkný recept! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ťažko povedať :) Na papier na pečenie som to len položila bez všetkého, bez oleja a tak. Neviem ako by to vyzerala na panvici. Takto sa to krásne aj odlepilo z toho papiera :) Treba vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. Tak to by mě nenapadlo :) Super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mňa nie. Takže som sa veľmi tešila, ked som recept našla :)

      Odstrániť
  3. Skvělý jednoduchý nápad, určitě ho využiju :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hmm vypadá to zajímavě))... slané snídaně mě děsí :DD, co jsem se naučila jíst ovesnou kaši nemám na slanou snídani vůbec chuť a někdy o víkendu bych to vyzkoušet mohla)) je to super typ a hlavně to je jednoduché a rychlé)... já měla zase klasiku ovesnou kašičku s kokosem, banánem, semínky a kapkou javorového sirupu)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. díky za skvělý tip, určitě vyzkouším ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty umíš to jídlo tak krásně nachystat a vyfotit!!!

    OdpovedaťOdstrániť