piatok 5. júla 2013

Recipe: Walnut-Crusted Chicken ♥

Ahojte :) Aký máte deň? Čo máte dneska na pláne? Prázdninujete zatiaľ podľa Vašich predstáv? :)
V poslednej dobe som sa dala na skúšanie nových receptov a o jeden z nich sa s Vami dnes aj podelím. Ja kuracie mäsko zbožňujem, jem ho na obed aj na večeru a väčšinou si ho robím len narýchlo a jednoducho. Na tejto skvelej stránke, ku ktorej som sa dostala vďaka facebooku som našla recept na mäso obalené vo vlašských orechoch. Recept sa mi veľmi pozdával a je hrozne hrozne jednoduchý tak som včera mala o večeru postarané. Poviem Vám, veľmi tam tie orechy cítiť nebolo, no mäsko bolo lahodné a šťavnaté a hlavne to bolo niečo iné ako zvyčajne, čo si určite budem robiť omnoho častejšie :) Ako prílohu som zvolila kuskus a zeleninu, ktorej verte či nie, zjem za jeden deň viac ako 1kg a to nepíšem len obrazne. Máte radi takéto iné recepty? Ak viete o niečom jednoduchom, budem rada ak sa o to podelíte v komentároch :) Rada vyskúšam niečo nové :) 


Potrebujete:
150gr kuracieho mäsa (môže byť aj iné)
1 vajíčko
cesnak
soľ
čierne korenie
korenie na kura
pomleté vlašské orechy

Postup:
Kuracie mäso umyjete, potriete cesnakom (ja som použila sypaný, ktroý neskutočne dobre vonia), osolíte a okoreníte. Vajíčko si rozšľaháte a obalíte v ňom mäsko. Potom mäso obalíte aj v orechoch a položíte na plech vystlaný papierom na pečenie. Pečiete cca 15 minút pri teplote 220°C.

Dobrú chuť ♥

9 komentárov:

  1. Mńam <3 vypadá to hrozně dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto určite vyskúšam,vyzerá to úplne famózne!:) Jesť zdravo a zároveň chutné jedlá je naozaj to najlepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte!:) jde to, jde to - ale prázdniny podle představ rozhodně nejsou
    nové recepty jsou bájo, v ořechách jsem maso už taky dělala :) dobrota

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to skvěle, musím si jít něco uvařit, mám z toho hlad. Haha.
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné! :) Moc se mi recept líbí, navíc vlašské oříšky to musí krásně provonět :) Určitě vyzkouším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zajímavý recept, maso s ořechy jsem ještě nejedla, takže určitě vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť