nedeľa 28. júla 2013

Sunday morning ♥


Krásne ránko prajem ♥
Dnešné nedeľné ráno som si spríjemnila ovsenou kašou, akú som dlho nemala. S riadku dávkou ovocia! Banány som nemala už ani nepamätám, tak mi mamina včera doniesla veľké množstvo. Polovicu z nich som si dala zmraziť, pretože chcem vyskúšať slávnu banánovú zmrzlinu, o ktorej som čítala len samé chvály. Banán som si poukladala po celej kaši a na vrch putovalo ešte aj  kiwi. Celé som si to posypala semienkami, vlašskými orechmi a dozdobila jogurtom. Keď som sa do nej pustila, zaliala som si ju dobrým studeným mliekom a boli z toho úplne dokonalé raňajky. Už som aj zabudla, ako dokáže banán skvelo zasýtiť. Odfotené to je pri časopise Diéta, pretože ja osobne mám fotky s jedlom a časopismi veľmi rada a aj sa mi to veľmi páči, keď to vidím niekde na internete. Ako som minule písala, časopis som si kúpila prvýkrát a s maminou sme sa rozhodli, že si ho predplatíme. Je plný skvelých tipov, inšpirácií a užitočných rád. 


Aké sú Vaše dnešné plány? Chystáte sa niekam k vode? 
Ja utekám o pár minút na výcvik s tým mojím zloduchom. Strašne sa mi tam páči a veľmi sa teším, keď je konečne nedeľa a môžem tam ísť.
Zatiaľ sa majte krásne a užívajte si slniečka aj za mňa.

12 komentárov:

  1. vypadá to fakt chutně, dneska to zkusím :)
    jinak máš moc hezký blog, před chvíli jsem na něho narazila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to skvěle! A já už zase strašně dlouho neměla kiwi :)
    Souhlasím, v Dietě jsou fajné tipy a zajímavosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnaam to vypadá skvěle:) někdy udělám:P:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky jsou krásné, dosala jsem na to hroznou chuť :) Taky jsem uvažovala, že si ten časopis předplatím a asi to i co nejdřív udělám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už som ju obdivovala na instagrame. MŇAM!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kurňa to vypadá tak dobřeeeeeeeeeeeeee!:)
    banánová zmrzka bude boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já snídám jogurt s müsli a banánem, to je bomba, miluju to! S banánovou zmrzlinou mám špatné zkušenosti, banán mi vždycky v mrazáku zhořkne..:-/ Jinak Dietu mám taky ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? :O Mne sa to vôbec nestalo, práve naopak. Neskutočne mi to chutí, dokonca ho jem hned ako ho vyberiem z mrazničky :) Naozaj neviem, v čom môže byť chyba :/

      Odstrániť
  8. love your healthy breakfast so much, wish i could do this every morning... but i'm always late lol. i don't even have time to eat.

    lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam, vypadá to krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, já chci taky slovenskou verzi Diety :( Když jsem byla menší milovala jsem slovenské časopisy, mám tam rodinu, takže jsem vždycky pořádala nájezdy na trafiku :D Emma, Kamarát, INko, La Femme.. och, kde ty časy jsou, úplně jsi mi to teď připomenula :) A snídaně vypadá výborně a určitě stejně tak i chutnala!

    OdpovedaťOdstrániť