sobota, 13. júla 2013

Sweet vs. salty breakfast ♥

Ktoré máte radšej vy? Slané alebo sladké? Aké raňajky uprednostňujete v takomto teplom letnom počasí? 

Aby to nebolo stále to isté, tak som sa rozhodla, že raňajky budem striedať.
Jeden deň si urobím raňajky s chlebíkovým základom a na druhý deň zas tie, s ovseným základom.
Také malé spestrenie a zmena vždy prospeje, hoci si len ťažko viem predstaviť svoj deň bez ovsených vločiek :) 
Krásne sobotné ráno prajem a užívajte si slniečka ♥
Chlieb natretý bielym cottage cheese a chilli cottage cheese + príloha: paradajky, paprika ♥
Overnight oats s marhuľami ♥

13 komentárov:

  1. ja som jednoznačne za sladké raňajky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já rozhodně sladké. V těchto letních dnech nejraději cereálie s vychlazeným acidkem a banánem. Tvoje fotky jako vždycky dokonalé! Přeji krásnou sobotu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teda hlasuju pro sladké snídaně!
    Moc si neumím představit tu slanou, i když uznávám, že bych také mohla udělat podobný experiment jako ty a vyzkoušet i ty slané. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sladké rozhodně! Jsem typ člověka, co jí sladké od rána do večera a slaná jídla nevyhledávám. A po ránu mám vždycky chuť jen na cukr :p. Právě teď u mě vedou taky meruňky, mňam :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jedině sladká snídaně (vždycky rohlík s medem), teda pokud nevstanu přímo na oběd, což je téměř každý den :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já mám radši sladké snídaně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Závisí od každého dňa, takže rôzne. Niekedy jogurt vločky a podobne, inokedy naopak celozrnný chlebík so syrom a šalátom a tak :)

    ale väčšinou je to sladké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja sa neviem rozhodnúť. Niekedy radšej sladké niekedy "slané" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Za mě jediné sladké snídaně :) Ale ten chilli cottage cheese je výborný, čím víc chilli tím líp :D

    OdpovedaťOdstrániť