streda, 3. júla 2013

Today´s lunch + Food diary ♥

"Food diary" začnem dnešným obedom, ktorý bol vy-ni-ka-jú-ci ! Ešte teraz som úplne plná. (niet sa čomu čudovať, keď je obed servírovaný na veľkom pizza tanieri a nie na bežnom). Kuskus je mojou najobľúbenejšou prílohou, takmer stále jedávam len ten, hoci mám nakúpených plno cestovín a dokonca aj pohanku, ktorú som ešte nikdy nejedla, takže čaká na prípravu. Viete poradiť ako si ju dobre pripraviť? :) A musím sa Vám s niečím priznať. Nikdy som nebola na počítanie kalórií a každého sústa, ktoré zjem. Natrafila som však na stránku STOBklub, kde sa môžete zaregistrovať. Vyplníte základné údaje ako váha, vek, pohlavie a pod. a dozviete sa aký by mal byť Váš denný príjem (takisto aj odporúčaný denný príjem bielkovín, tukov a sacharidov), či už pre udržiavanie hmotnosti, chudnutie alebo iné.   Máte tam k dispozícii tabuľku, kde si zapíšete potraviny, ktoré denne skonzumujete a vypočíta Vám to podiel bielkovín, cukrov aj tukov, ktoré tieto potraviny obsahujú. Ja som sa zaregistrovala (dúfam, že Vám nebudem pripadať ako nejaká maniačka, ktorá všetko počíta), nie však kvôli tomu, aby som kontrolovala kedy koľko kJ zjem, ale skôr za to, že som mala pocit, že môjmu telu chýbajú určité látky. Nemýlila som sa. Zistila som, že zjem hrozne málo tukov (až primálo) a taktiež aj sacharidov. Aspoň viem, kde robím chybu a snažím sa to zmeniť. Podľa toho, čo som sa dočítala, nie je to totiž sranda, pretože z takýchto "maličkostí" môžu vzniknúť aj zdravotné problémy. Treba si na to dávať veľký pozor. 

  Kuracie mäsko na prírodno s kuskusom, cuketou, paradajkou a fazuľkami ♥ 

Ako ste si mohli všimnúť, nemám rada zložité jedlá a snažím sa obed prichystať čo najrýchlejšie ako sa dá. Práve preto si kuracie mäsko robím najjednoduchšie ako sa len dá a to tak, že si ho jednoducho posypem korením na kura, sušenou bazalkou a následne ho položím na plech (vystlaný papierom na pečenie) a podlejem vodou. K mäsku som si urobila cuketu , ktorú absolútne zbožňujem a to tak, že som si ju nakrájala na krúžalky, potrela krúžalky olivovým olejom a okorenila čiernym korením. Dala do trúby a piekla cca 7minút. Pre mňa je to spôsob prípravy cukety, ktorý mi chutí úple najviac. :) 

Food diary  ♥

2 pokrájané jablká + mrazená lesná zmes spolu s jogurtom so semienkami, makom a medom  ♥ 
Cheesecake 
Mlieko + ostružiny + lesná zmes + semienka a vločky  ♥
2 vajíčka uvarené natvrdo + plnené šampiňóny kukuricou, hráškom a syrom 
Zeleninový šalát (ľadový šalát, kukurica, hrášok, paprika, paradajky, syr) 
Zeleninový šalát (ľadový šalát, uhorky, paradajky a hrášok zo záhrady) 
Kuskus + kuracie mäsko so zeleninou a šunkou ♥

13 komentárov:

  1. Oooo to je taková nádhera a jak to muselo chutnat!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och..všetko opäť vyzerá super..idem na hrach..paaa :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výstavní! :) Dnešní oběd se mi líbí asi nejvíc, prostě velký plný talíř krásného jídla nikdy neomrzí! :) A ty ostružiny...šíleně dlouho jsem je neměla, snad zajdu někam do lesa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taky si už dva týdny vyplňuji svůj sebekoučink :D jaktože máš málo tuků a sacharidů? :( já právě sacharidů mám hrozně moc .. asi tak 130% každý den.. a bílkovin zase hrozně málo :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to vážne?? :/ ja zas bielkovín mám strašne strašne veľa vždy nad 100% :/ odporúčam ti tvarohy ochutené medom a + ovocie :) to ti bielkoviny hrozne zdvihne. Kludne pekne aj na desiatu aj olovrant a uvidíš, že ich budeš mať dostatok ;) A navyše je to hrozne hrozne dobré. Ja si bez tvarohu a jogurtov neviem predstaviť deň, preto ich mám tak strašne vela + vždy jem kuracie mäso čo ich tiež hrozne zdvihne, takže toto ti rozhodne odporúčam :)

      Odstrániť
    2. děkuju.. já nikdy na tvarohy a jogurty moc nebyla . ale s medem a ovocem to vyzkouším.. musím to nějak vyvážit :D mě zase zvyšují sacharidy hlavně těstoviny a chleba

      Odstrániť
    3. určite skús :) lepšie od toho ani neexistuje ;)

      Odstrániť
  5. Pohanka je nejlepší jen tak uvařená, smíchaná se zeleninkou a posypaná sýrem :)
    Ta Tvoje jídla vypadají fakt nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. náádhera:)
    já si to zadávala přesně jeden den a pak mě to přestalo bavit:/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nechceš se ke mě nastěhovat, prosím :!D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máme stejné talířky, ty průhledné s růžemi... :D Jinak to všechno vypadá skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to vyzerá tak dobre! a cheesecake! ♥
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť