pondelok, 22. júla 2013

Today´s workout + snack ♥

Ahojte ♥
Tak začal sa nám opäť nový týždeň. Máte konkrétne plány čo chcete tento týždeň urobiť/stihnúť/niekam ísť? :) Dneska som sa pustila do cvičenia asi dve hodiny po raňajkách, pretože som nemala čo robiť, takže aspoň mám "voľno" po zvyšok dňa. Rozhodla som sa, že Vám sem vložím videá, podľa ktorých som cvičila dneska. Aby som Vám trošku priblížila spôsob môjho cvičenia, tak v skratke Vám prezradím, že cvičím väčšinou tak 4krát do týždňa v časovom rozmedzí 30-45minút. Väčšinou je to pilates zameraný hlavne na nohy (zaujímavé, že výsledky je vidieť skôr na bruchu a vôbec tomu nerozumiem :D. Kamarátka si zo mňa robila na kúpalisku srandu, že sa mi vraj rysujú tehličky :D). Viem, viem, nejdem sa zodrať od námahy, ale ja som stavila skôr na to, aby ma to cvičenie bavilo, než na to, aby som sa do toho nútila a robila to na silu. Veľmi rada by som si zacvičila s takou Jillian Michaels alebo Zuzkou Light a ja skutočne obdivujem tie, ktoré to každý deň praktizujú, no mňa to ani nebaví a dalo by sa povedať, že ani toľko nevládzem. Preto si radšej zacvičím niečo menšie, pretože vždy je to lepšie ako nič a verím tomu, že možno to bude trvať dva alebo trikrát dlhšie, no výsledky sa určite dostavia. Hlavne to robím sama pre seba :) Aby som spomenula, každý deň chodím von so psom na hodiovú prechádzku :). Cviky z tohto kanála mám naozaj veľmi veľmi rada a vždy si zostavím niečo také, na čo mám práve náladu :) Máte radi tieto kanály na youtube? Poznáte nejaké dobré, ktoré by ste mi odporučili? Akým cvičeniam dávate prednosť Vy?




Moja desiata:

Vanička tvarohu s medom a červenými ríbezlami posypané ľanovými semienkami
+
2 nektarinky 

Pekný pondelok Vám prajem 


21 komentárov:

  1. obdivujem tvoj životný štýl! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zato ľúbim si aj ja dopriať :D Nechcem, aby si telo úplne odvyklo aj od "nezdravých" vecí. Určite by som nechcela to, aby som si celý život musela dávať pozor na to, že nesmiem zjesť buchtu, pizzu alebo podobné. Preto sa nebojím dopriať takéto veci. Takže žijem tak ako hocikto iný :))

      Odstrániť
  2. super tipy na cvičení :)) Líbí se mi, jak k tomu přistupuješ- člověk si má cvičení užívat a né se k němu nutit a brát ho jako povinnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Úplne s tebou súhlasím :) Preto najčastejšie volím pilates a potom takéto cvičenia :) Pri nich rýchlo prejde aj ten čas :)

      Odstrániť
  3. určitě je super, jak cvičíš, protože cvičit se má tak, aby tě to těšilo a ne jen proto, že ostatní cvičí nějak tak dělat na sílu taky tak ;) 4x týdně 30-45minut je super a ty procházky to krásně doplňují. Já kdybych byla pečlivější v jídle, tak bych taky ve cvičení asi i ubrala, ale teď když kojím a skáču kolem cácorky, tak jím jako...ehm....čuňo a tak makám trochu víc :) a máš krááásné fotky jídel, pokaždé uslintávám na klávesnici :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teba úplne chápem :) Je to rozdiel ked máš doma malé bábo a pritom to láka ujedať trošku. A zas ty si to vynahrádzaš tým cvičením :) A dakujem veľmi pekne za pochvalu :) Takéto komentáre vždy neskutočne potešia :))

      Odstrániť
  4. sbíhají se mi sliny :) ty videa vyzkouším !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskušaj :) Možno ťa to chytí tak ako mňa :)

      Odstrániť
  5. XHIT Daily je můj nejoblíbenější cvičící kanál :) Neustále nová videa, takže mě to taky dost baví :) Ještě doporučuji Befit - např. program BeFit in 30 Extreme - jsou po něm super výsledky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BeFit poznám :) s ním som začínala ale potom som objavila tento, ale musím potvrdiť že je dobrý :) A in 30 Extreme som nevidela zatiaľ, ale hned to idem omrknúť :) Dakujem za nápad :))

      Odstrániť
  6. Moc ráda cvičím podle XHIT daily! Zrovna dnes jsem to taky cvičila.. :) A baví mě to víc než třeba Jillian.. :D
    A svačinka super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám najradšej zumbu... nebaví ma také cvičenie pri ktorom musíš dodržiavať presné pohyby a určitý počet cvikov :). A pri zumbe si zatancujem vyskáčem sa a nemusím sa trápiť rozmýšľaním ako ten či onen cvik spraviť, keď sú náročné :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, zumba je taká energicka :) Mna ta veľmi nebaví, ale cviky v týchto videách náročné vobec nie sú a najradšej ich mám za to, že je tam aj časové odpočítavanie, takže ked už niečo robím z posledných síl, tak pozriem že ostava 10sekund a vydržím to :D

      Odstrániť
  8. Děkuji za tip na nové cvičící videa. I já mám ráda, když si to můžu nakombinovat podle nálady a podle toho na co se cítím :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je to najlepšie, na čo máme prave naladu a chuť :)

      Odstrániť
  9. já mám v plánu jen ležet na slunci, plavat v moři, popíjet koktejly, pojídat ty jejich úžasný jídla a navečer si zajít do malýho fitka tady v hotelu. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nevieš ako ti to more závidím :( Uži si to tam poriadne a čakáme veľa veľa fotiek :))

      Odstrániť
  10. Závidím, ta svačinka vypadá krásně a úplně hrozně chutně :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vypadá to nádherně:)) já mám na plánu jenom práci, každý den fitko..a pořád dokola:D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krasny blog,skoda ze som o nom nevedela skorej:)inak ja planujem len kazdy den fitko a pracu a zajtra grilovacku:)

    OdpovedaťOdstrániť