štvrtok 1. augusta 2013

August, please be the best month of summer ♥

Začal sa nám druhý prázdninový mesiac. Ten čas strašne uteká, ani sa nenazdáme a budeme mať po prázdninách. Ja osobne som si júl neužila vôbec, čo mi však nevadí. Spočiatku ma dosť mrzelo, že som nemala čas sa chodiť kúpať ani opalovať a myslela som si, že toto budú moje najhoršie prázdniny, no teraz si začínam myslieť presný opak :) V auguste ma čaká totiž týždeň v Tatrách, kde sa už veľmi teším. Pôjdeme do dedinky blízko poľských hraníc a vraj sa vyberieme bicyklom do Poľska. Bicyklovanie milujem, toto leto som si ho však veľmi neužila, pretože väčšinou chodím na prechádzky, takže sa teším o to viacej. Konečne to bude zmena od toho na čo som zvyknutá a čo tu veľmi robiť nemôžem. Takisto nás čakajú hody, ktoré sú na dedinách veľmi obľúbené. Plno kolotočov, stánkov s jedlom, oblečením, hračkami a suvenírov. Hoci my ich nejak špeciálne neoslavujeme, mamina aj tak každý rok napečie množstvo úžasných zákuskov. O tom, že sa vyberieme von každý rok na cukrovú vatu hovoriť ani nemusím. Tá proste patrí k tomu. ♥ A musím sa Vám priznať s niečím, čo je už na 100% isté. Na začiatku prázdnin som písala, že na dovolenku k moru sa tento rok nedostaneme, avšak situácia sa zmenila a v septembri ideme na 12dní do Dubaja!!! Budeme ubytovaní v 5* hoteli, čo si naozaj neviem predstaviť. Veľmi veľmi sa teším, hlavne na fotky o ktoré sa s Vami môžem potom podeliť :) Mimo Európy sme ešte neboli, takže letu lietadlom sa nemôžem dočkať! Ako ste spokojné s Vaším letom? Prebieha podľa Vašich predstáv? Kam sa ešte chystáte? :)

zdroj: Tumblr

11 komentárov:

  1. No, já si taky říkala, že tohle buudou mé nejhoorší prázdniny, ale zatím si je celkem užívám :D Dubaj i Tatry si užij! :) Jinak ty obrázky jsou celkem nakopávací! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že sa ti to nakoniec tak obrátilo :) Hej, takéto obrázky dokážu perfektne povzbudiť :) Milujem si ich prezerať na tumblr. Dokážem tým tráviť aj hodiny :)

      Odstrániť
  2. Tolik dovolených, to máš parádní :) Užij si to a těším na fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Dúfam, že ich bude veľa veľa veľa :)

      Odstrániť
  3. Krásný, pozitivní článek! Užívej prázdnin, zní to skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len sa nemôžem tešiť dopredu, pretože vtedy sa to väčšinou pokazí, tak hádam vyjde všetko ako má :)

      Odstrániť
  4. Hh musím se přiznat,že já na kole neumím což je možná škoda je to dobrý sport hlavně na nohy. :) Užij si to v Tatrách! :) A hody jééé ty bych také jednou chtěla zažít. :) Jinak Ti ten Dubaj trošičku závidím určitě hodně foť! :) A hlavně si to užij! :) Já mám léto pracovní,ale co nedá se svítit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? pritom bicyklovanie je zábava :) hlavne s kamaratmi po dedine a tak :) U vás nezvyknú byť kolotoče? Ja by som sa zas práve tešila keby ani tu neboli, lebo potom ma to len láka a nestačí mi raz ísť naň, musím ísť zas a zas :D a potom samozrejme všetky peniaze miniem na takú sprostosť. Aj moje leto bolo doteraz pracovné a ešte aj bude, ale teším sa aj na trošku oddychu :) Určite si ho dopraj aj ty ;))

      Odstrániť
  5. obrázky jsou luxusní - miluji ty neonové tesniky na běhání :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takových nových článků, hned je jdu pročíst :) Tvůj zbytek prázdnin vypadá skvěle, Dubaj si užíj, kamarádka tam byla a moc se jí tam líbilo, určitě to bude krásná dovolená :)
    Ty vaše "hody" budou asi jako naše pouť :) taky se chystám s kamarádkami, máme to tu i spojený s večerní venkovní diskotékou, takže to bude velká zábava :)

    OdpovedaťOdstrániť